BSC 0250202032ŚWIECA ŻAROWA
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Napięcie [V] | 11 |
Długość [mm] | 107 |
Wymiar gwintu | M 10 x 1 |
Zbieśność stożka | 63 |
Rozmiar klucza | 10 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 0 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 15 |
Technika połączeń | M 4 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
DEN DG-116ŚWIECA ŻAROWA BERLINGO PARTNER C5 206 307 2.0HDI
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 11 |
Wymiar gwintu | M10x1.0 |
artykuł alternatywny | - |
dla numeru OE | 5960F5 |
Technika połączeń | Thread |
Rozmiar klucza | 10 |
Wersja | Double coil |
Długość całkowita [mm] | 107,5 |
Masa [g] | 27,6 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 12 |
FAE 74167ŚWIECA ŻAROWA
ŚWIECA ŻAROWA CITROEN/PEUG. 2,0HDI BER/PAR/306
062407116312D-POWER 24 = UC12A MAGNETTI MARELLI, ŚWIECA ŻAROWA
MXG 66-0018ŚWIECA ŻAROWA
ŚWIECA ŻAROWA CITROEN/PEUG. 2,0HDI BER/PAR/306
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 11 |
Natężenie prądu [A] | 5 |
Głębokość zabudowy [mm] | 27 |
Wymiar gwintu | M10 x 1 |
Moment dokręcenia [Nm] | 17 |
Rozmiar klucza | 10 mm |
Technika połączeń | M4 / 0,8-1,5 Nm |
Długość [mm] | 108 |
NGK DP-24ŚWIECA ŻAROWA
ŚWIECA ŻAROWA CITROEN/PEUG. 2,0HDI BER/PAR/306
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 11,0 |
Natężenie prądu [A] | 5,0 |
Opór [Ohm] | 0,9 |
Długość całkowita [mm] | 108,0 |
Głębokość zabudowy [mm] | 27,0 |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
Moment dokręcenia [Nm] | 17 |
Rozmiar klucza | 10 mm |
Technika połączeń | M4 / 0,8-1,5 Nm |
BERU GN027ŚWIECA ŻAROWA
SWIECA ZAROWA CITROEN/FIAT 2.0HDI/JTD
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Napięcie [V] | 11 |
Technika połączeń | M4 / 1 Nm |
Długość [mm] | 107 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
Wymiar gwintu | M10x1,0 |
Rozmiar klucza | 10 mm |
Natężenie prądu [A] | 19 |
Zbieśność stożka | 63 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
Moment gnący [Nm] | 35 |