GAT 05-2806PRZEWOD CHLODZENIA
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
Kolor | czarny |
Długość przewodu elastycznego [mm] | 280 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 38 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 38 |
Średnica wewnętrzna 3 [mm] | 22 |
przestrzegać broszury |
BOG B4228366PRZEWOD CHLODZENIA
Długość [mm] | 350 |
Szerokość [mm] | 170 |
Wysokość [mm] | 180 |
Ciężar [kg] | 0,44 |
SKV 43SKV708PRZEWOD CHLODZENIA
Długość [mm] | 305 |
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
Informacja uzupełniająca | z szybkozłączami |
Przewód układu chłodzącego | od termostatu do chłodnicy silnika |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,46 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
FE 103419PRZEWÓD CHŁODNICY
Przewód układu chłodzącego | od termostatu do chłodnicy silnika |
Długość przewodu elastycznego [mm] | 305 |
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
Ciężar [kg] | 0,416 |
Informacja uzupełniająca | z szybkozłączami |
MC 97828PRZEWOD CHLODZENIA
Długość [mm] | 305 |
Ciężar [kg] | 0,416 |
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
Przewód układu chłodzącego | od termostatu do chłodnicy silnika |
MEY 3192220023PRZEWÓD CHŁODNICY
PRZEWÓD BMW CHŁODNICY 5 E60/61 520I-530I 03-10 LEWY GÓRNY (OD TERMOSTATU DO CHŁODNICY)
Strona zabudowy | z lewej u góry |
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
Przewód układu chłodzącego | od termostatu do chłodnicy silnika |
Dopływ / odpływ | dla przepływu w przód |
Informacja uzupełniająca | z szybkozłączami |
NTY CPP-BM-028NTY PRZEWÓD PŁYNU CHŁODZĄCEGO
BMW 5 E60/E61 520I/ 523I/ 525I/ 530I 01-
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
dla numeru OE | 17 12 7 519 256 |
Numer seryjny | CPP-BM-028 |
Przewód układu chłodzącego | od termostatu do chłodnicy silnika |
Dopływ / odpływ | dla przepływu w przód |
TOP 502283PRZEWOD CHLODZENIA
Strona zabudowy | góra |
Liczba otworów wlotowych/wylotowych | 3 |
Rodzaj przewodu | Wąż kształtowy |
Informacja uzupełniająca | z szybkozłączami |
Materiał | Guma z wkładem tekstylnym |
Przewód układu chłodzącego | od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy silnika |