ASM 05.280RURA PRZEDNIA
FE 05280KOREK SPUSTOWY MISKI OLEJOWEJ
Długość [mm] | 11 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M10 x 1 |
Jakość/Klasa | 5.8 |
Rozmiar klucza | 5 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
DIN / ISO | 908 |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 8 |
Ciężar [kg] | 0,006 |
MC 05280PODUSZKA SILNIKA
COR 49368367PODUSZKA SILNIKA
DEL TEM265PODUSZKA SILNIKA PRAWA
GSP 514749PODUSZKA SILNIKA
LEM 37726 01PODUSZKA SILNIKA PRAWA
Rodzaj łożyskowania | Hydrołożysko |
Strona zabudowy | z prawej |
dla numeru OE | 1677276 |
dla numeru OE | 3M51-6F012-CJ |
MAP 36653LOZYSKOWANIE SILNIKA Z PRAWEJ
FORD C-MAX (DM2), C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU), FOCUS C-MAX (DM2), FOCUS II CABRIOLET, FOCUS II (DA_, HCP, DP), FOCUS II STUFENHECK (DB_, FCH, DH), FOCUS II TURNIER (DA_, FFS, DS), FOCUS III, FOCUS III STUFENHECK, FOCUS III TURNIER, GRAND C-MAX (DXA/CB7, D
Strona zabudowy | z prawej |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
wymagana liczba | 1 |
MXG 40-0323PODUSZKA SILNIKA
Strona zabudowy | z prawej |
Rodzaj łożyskowania | Hydrołożysko |
MEY 7140300018PODUSZKA SILNIKA
ZASTOSOWANIE CZĘŚCI NALEŻY POTWIERDZIĆ NUMEREM VIN ! W WYMIENIONYCH MODELACH MOGŁY WYSTĘPOWAĆ RÓŻNE RODZAJE CZĘŚCI !
Strona zabudowy | góra |
Strona zabudowy | z przodu |
Rodzaj łożyskowania | Hydrołożysko |
NTY ZPS-FR-009PODUSZKA SILNIKA
FORD FOCUS II 1.4,1.6 04-12, C-MAX 1.6 07-10, C-MAX II 10-, FOCUS III 1.6 10-, VOLVO C30 1.6 06-, S40 II 1.6 04-, V50 1.6 05- /PRZÓD/
Strona zabudowy | z przodu po prawej |
Strona zabudowy | z prawej |
Numer seryjny | ZPS-FR-009 |
SAS 2706114PODUSZKA SILNIKA
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Strona zabudowy | z prawej u góry |
dla numeru OE | 1811464 |
TOP 304276PODUSZKA SILNIKA
Strona zabudowy | z przodu |
Strona zabudowy | góra |
Rodzaj łożyskowania | Hydrołożysko |
FA1 257.825.001KOREK MISY OLEJU OAS120 M10X1.0 L=8
Wymiar gwintu | M10x1,0 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
Rozmiar klucza | 5 mm |
Długość [mm] | 8 |
Normy DIN (śruby) | DIN 908 (korki gwintowane z kołnierzem i gniazdem wewn.) |
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) | 768.520.100 |
FA1 257.825.011KOREK MISY OLEJU OAS120 M10X1.0 L=8
Wymiar gwintu | M10x1,0 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
Rozmiar klucza | 5 mm |
Długość [mm] | 8 |
Normy DIN (śruby) | DIN 908 (korki gwintowane z kołnierzem i gniazdem wewn.) |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
FE 19006USZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW
USZCZELKA VW POKRYWY ZAWORÓW 1,9-2,3B GUMOWA -
TOP 120142KOREK MISY OLEJU M10X1X11.4
Normy DIN (śruby) | DIN 908 (korki gwintowane z kołnierzem i gniazdem wewn.) |
Wymiar gwintu | M 10 |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Długość gwintu [mm] | 5 |
Długość śruby pod główką [mm] | 8 |
Długość całkowita [mm] | 11,4 |
Klasa wytrzymałości | 6.8 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
Rozmiar klucza | 5 |
Materiał | Stal |
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków |
TOP 120164KOREK MISY OLEJU M10X1
Wymiar gwintu | M 10 |
Długość gwintu [mm] | 8,8 |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Długość całkowita [mm] | 12,3 |
średnica zewnętrzna [mm] | 13,9 |
Normy DIN (śruby) | DIN 908 (korki gwintowane z kołnierzem i gniazdem wewn.) |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Wersja śruby/nakrętki | Łeb płaski |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
Rozmiar klucza | 5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |