MAP 113854ALTERNATOR
MERCEDES-BENZ C-KLASSE Cabriolet (A205), C-KLASSE Coupe (C204), C-KLASSE Coupe (C205), C-KLASSE T-Model (S204), C-KLASSE T-Model (S205), C-KLASSE (W204), C-KLASSE (W205), E-KLASSE Cabriolet (A207), E-KLASSE Cabriolet (A238), E-KLASSE Coupe (C207), E-KLASS
Napięcie [V] | 14 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Prąd ładowania alternatora [A] | 175 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba żeber | 6 |
DEN DCP46027SPREZARKA KLIMATYZACJI
Napięcie [V] | 12 |
Informacja uzupełniająca | ze sprzęgłem elektromagnetycznym |
Ilość oleju [ml] | 110 |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 115 |
ID sprężarki | 6SBH14C |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Ograniczenia producenta | NISSAN |
dla numeru OE | 926004EB2A |
Czynnik chłodniczy | R 1234yf |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Olej do sprężarki | ND-12 |
Sposób montażu | przykręcany |
Jakość | OE |
Liczba żeber | 6 |
Masa [g] | 5530 |
Ciężar brutto [g] | 6340 |
NIS 891141SPREZARKA KLIMATYZACJI
Ø koła pasowego [mm] | 115 |
Pojemność skokowa sprężarki [ccm] | 140 |
ID sprężarki | 6SBH14C |
Olej do sprężarki | PAG 46 YF |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Informacja uzupełniająca | z olejem do sprężarki PAG |
Dolot - Ø [mm] | 21,3 |
Ø wylotu [mm] | 15,5 |
Liczba rowków | 6 |
Liczba zestyków | 2 |
Ilość oleju [ml] | 110 |
Rodzaj wtyczki | męski |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Czynnik chłodniczy | R 1234yf |
Napięcie [V] | 12 |
Informacja uzupełniająca | ze sprzęgłem elektromagnetycznym |
NRF 320277SPREZARKA KLIMATYZACJI
Ograniczenia producenta | DENSO-EQUIVALENT |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
ID sprężarki | 6SBH14C |
Napięcie [V] | 12 |
Czynnik chłodniczy | R 1234yf |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Olej do sprężarki | PAG 46 YF |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 115 |
Ilość oleju [ml] | 110 |
Dolot - Ø [mm] | 21,3 |
Ø wylotu [mm] | 15,5 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
BSC 0125711099ALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 175 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 52,5 |
Długość [mm] | 193 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
BSC 0986081850ALTERNATOR 12V 175A Z KOLEM AFP REGENER
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 175 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 32,5 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 52,5 |
Zacisk | B+(M8),LIN |
ID wykonania wtyczki | PL166 |
Długość [mm] | 193 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
BSC 1986A01045ALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 130 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 32,5 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 52,5 |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | 125 |
Długość [mm] | 193 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
HEL 8EL015630831ALTERNATOR 12V 175A Z KOLEM
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 175 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Ø koła pasowego [mm] | 52 |
Liczba rowków | 6 |
Kraj producenta pojazdu | Chiny |
Nowa część bez depozytu | |
niewymagany zwrot starej części | |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |