MEY 1148000172CZUJNIK TEMPERATURY SPALIN
ZASTOSOWANIE CZĘŚCI NALEŻY POTWIERDZIĆ NUMEREM VIN ! W WYMIENIONYCH MODELACH MOGŁY WYSTĘPOWAĆ RÓŻNE RODZAJE CZĘŚCI !
Liczba zestyków | 2 |
Długość przewodu [mm] | 670 |
Rodzaj czujnika | czujnik PTC |
BOG A6120264CZUJNIK TEMPERATURY SPALIN
Opór [Ohm] | 220 |
Sposób montażu | Połączenie śrubowe |
Długość przewodu [mm] | 620 |
Temperatura robocza od [°C] | 40 |
Wymiar gwintu | M14*1.5-6h |
Moment dokręcenia [Nm] | 45 |
Zakres temperatury od [°C] | 40 |
Liczba zestyków | 2 |
Kolor | czarny |
Napięcie [V] | 5 |
Rozmiar klucza | SW-17 |
Zakres temperatury do [°C] | 850 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Rodzaj czujnika | czujnik PTC |
Długość [mm] | 750 |
Szerokość [mm] | 85 |
Wysokość [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,057 |
VDO 2910000809900CZUJNIK TEMP.SPALIN
Liczba zestyków | 2 |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
DEL TS30318-12B1CZUJNIK TEMP.SPALIN
Długość przewodu [mm] | 700 |
Liczba zestyków | 2 |
SKV 30SKV300CZUJNIK TEMPERATURY SPALIN
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
FAC 22.0291CZUJNIK TEMP. SPALIN
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Rozmiar klucza | 17 |
Kąt nachylenia | 90 |
FAE 68048CZUJNIK TEMP. SPALIN
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Długość przewodu [mm] | 666 |
Kolor wtyczki | czarny |
HEL 6PT358226271CZUJNIK TEMPERATURY SPALIN
Sposób montażu | przykręcany |
Liczba zestyków | 2 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
MAP 88171CZUJNIK, TEMPERATURA SPALIN
AUDI A3 CABRIOLET (8V7, 8VE), A3 LIMOUSINE (8VS, 8VM), A3 SPORTBACK (8VA, 8VF), A3 (8V1, 8VK), SEAT LEON SC (5F5), LEON ST (5F8), LEON (5F1), SKODA OCTAVIA III COMBI (5E5, 5E6), OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3), VW GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1), GOLF VII VARIA
Długość przewodu [mm] | 665 |
Liczba zestyków | 2 |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Rodzaj czujnika | czujnik PTC |
NRF 707363CZUJNIK TEMP.SPALIN
dla numeru OE | 04L906088K |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Ze smarem syntetycznym |