MAP 13301ALTERNATOR
CITROËN BERLINGO / BERLINGO FIRST Großraumlimousine (MF_, GJK_, GFK_, BERLINGO / BERLINGO FIRST Kasten/Großraumlimousine (M_), BERLINGO MULTISPACE (B9), C5 I Break (DE_), C5 I (DC_), XSARA Break (N2), XSARA Coupe (N0), XSARA (N1), XSARA PICASSO (N68), LAN
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
NAG 133-01KOŃCÓWKA WIDEŁKOWA W-6/2,5 MM2 NIE
POLMO 13.301RURA KOLEKT.MERCEDES
SPRINTER 208/308/408 2.3 D 95-00
AS A3256ALTERNATOR
ALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Wersja | SG10B022 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
AS A3258ALTERNATOR
ALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Wersja | TG9B024 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
BLP ADT311527CALTERNATOR CITROEN
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
Ciężar [kg] | 5,41 |
BSC 0986046240ALTERNATOR
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 42,6 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 54,3 |
Zacisk | L |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | PL324 |
Długość [mm] | 180 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
BSC 0986049700ALTERNATOR
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 42,5 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Długość [mm] | 162 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
BSC 1986A00532ALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 42,6 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 54,3 |
Zacisk | B2+(M8),L,DFM |
ID wykonania wtyczki | PL72 |
Długość [mm] | 180,5 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
BSC 1986A00590ALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 42,1 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | 72 |
Długość [mm] | 166 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
FE 101528ALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba żeber | 6 |
Ciężar [kg] | 6,984 |
HEL 8EL011711611ALTERNATOR
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 55 |
niewymagany zwrot starej części | |
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
INA 535005910SPRZĘGŁO ALTERNATORA
INA 535017910SPRZĘGŁO ALTERNATORA
MAP 13300ALTERNATOR
CITROËN BERLINGO / BERLINGO FIRST Großraumlimousine (MF_, GJK_, GFK_, BERLINGO / BERLINGO FIRST Kasten/Großraumlimousine (M_), C5 I Break (DE_), C5 I (DC_), EVASION Großraumlimousine (22, U6), JUMPER Bus (244, Z_), JUMPER Kasten (230L), JUMPER Kasten (244
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 55 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
MAP 13306ALTERNATOR
CITROËN C5 I Break (DE_), C5 I (DC_), C8 (EA_, EB_), EVASION Großraumlimousine (22, U6), JUMPER Bus (244, Z_), JUMPER Kasten (244), JUMPER Pritsche/Fahrgestell (244), JUMPY Kasten (BS_, BT_, BY_, BZ_), JUMPY (U6U_), XANTIA Break (X1_, X2_), XANTIA (X1_, X
Nowa część bez depozytu | |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 54,5 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
MAP 13403ALTERNATOR
CITROËN C2 (JM_), C3 I (FC_, FN_), C3 Pluriel (HB_), C4 Coupe (LA_), C4 I (LC_), XSARA Break (N2), XSARA Coupe (N0), XSARA (N1), PEUGEOT 1007 (KM_), 207 SW (WK_), 307 Break (3E), 307 CC (3B), 307 SW (3H), 307 (3A/C)
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
MAP 13406ALTERNATOR
CITROËN BERLINGO Kasten/Großraumlimousine (B9), BERLINGO MULTISPACE (B9), C4 Coupe (LA_), C4 GRAND PICASSO I (UA_), C4 I (LC_), C4 PICASSO I Großraumlimousine (UD_), C5 I Break (DE_), C5 I (DC_), C5 II Break (RE_), C5 II (RC_), C5 III Break (RW_), C5 III
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
MAP 13413ALTERNATOR
CITROËN BERLINGO / BERLINGO FIRST Großraumlimousine (MF_, GJK_, GFK_, XANTIA Break (X1_, X2_), XANTIA (X1_, X2_), XSARA Break (N2), XSARA Coupe (N0), XSARA Kasten/Kombi, XSARA Kasten/Schrägheck (N3_), XSARA (N1), XSARA PICASSO (N68), FIAT DUCATO Bus (230_
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Liczba żeber | 6 |
VAL 439692ALTERNATOR NOWY
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
Pozycja / stopień | L 40 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 55 |
Zacisk | B+ |
Ciężar [kg] | 5,26 |