SKV 14SKV910ZAWOR CISNIENIA BMW 2.0/3.0D
BMW 11747796634, 7.00579.00
BOG B6112100ELEKTROZAWOR
Tryb pracy | elektryczny |
Szerokość [mm] | 70 |
Długość [mm] | 90 |
Wysokość [mm] | 40 |
Ciężar [kg] | 0,19 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami uszczelniającymi |
Liczba zestyków | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Materiał | PA 66 GF 30 |
Napięcie [V] | 12 |
HEL 6NU010171871PRZETWORNIK CISNIENIA
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Liczba zestyków | 2 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
MXG 27-0154ZAWÓR REGULACJI
ZAWÓR BMW CIŚNIENIA WYD. 318-740D (KONWERTER)
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Napięcie [V] | 12 |
NTY EGR-BM-004ZAWÓR TURBINY EGR
BMW 1 (E87), 3 (E46), 3 (E90), 5 (E39), 5 (E60), 6 (E63), 7 (E38), 7 (E65), X3 (E83), X5 (E53)/KONWERTER CIŚNIENIA/
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez chłodnicy AGR |
Liczba zestyków | 2 |
Numer seryjny | EGR-BM-004 |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
TOP 502684KONWERTER CISNIENIA TURBO
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Liczba zestyków | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |