FE 18786SILNIK DMUCHAWY
SILNIK VW DMUCHAWY GOLF/JETTA/CORRADO
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
Napięcie [V] | 12 |
Moc znamionowa [W] | 120 |
Ciężar [kg] | 0,9 |
MAP 18786ZESTAW OŚLON, WAL NAPEDOWY OD STRONY SKRZYNI BIEGÓW
AUDI A3 (8L1), 50 (863), SEAT ALTEA XL (5P5, 5P8), ALTEA (5P1), AROśA (6H1), CORDOBA Vario (6K5), CORDOBA (6K1, 6K2), IBIZA II (6K1), INCA (6K9), LEON (1M1), LEON (1P1), TOLEDO II (1M2), TOLEDO III (5P2), SKODA OCTAVIA I Combi (1U5), OCTAVIA I (1U2), OCTA
DKM A149014FILTR POWIETRZA TRUCK
Rodzaj filtra | Wkład filtra |
Wysokość [mm] | 478 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 168 |
średnica zewnętrzna [mm] | 303 |
MAH LX612FILTR POWIETRZA
Rodzaj filtra | Wkład filtra |
Wysokość [mm] | 483,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 303,0 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 172 |
Średnica 4 [mm] | 245,0 |
Ciężar netto [g] | 2830 |
Szerokość opakowania [cm] | 32,00 |
Długość opakowania [cm] | 38,0 |
Wysokość opakowania [cm] | 50,00 |
NIS 87148DMUCHAWA NAGRZEWNICY
..
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Średnica [mm] | 120 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Liczba zestyków | 2 |
Rodzaj wtyczki | żeński |
Moc [W] | 114 |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Napięcie [V] | 12 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez sterownika |
NRF 34165DMUCHAWA NAGRZEWNICY
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Napięcie [V] | 12 |
Moc [W] | 102 |
Średnica 1 [mm] | 119 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego regulatora |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Liczba zestyków | 2 |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
TOP 107228DMUCHAWA NAGRZEWNICY
SILNIK VW DMUCHAWY GOLF/JETTA/CORRADO
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
Informacja uzupełniająca | z przewodem |
Liczba zestyków | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |