AMT 19-019SPRAY DO KOKP.JABŁKO M.AUTO, 750ML AEROZOL -=NOWA FORMUŁA=- MATOWY
750ML AEROZOL -=NOWA FORMUŁA=- MATOWY
ASM 19.019TŁUMIK TYLNY
KMK 19019ZAWOR EGR
WAH 7271D7.24809.31.0 = 7271D WAHLER, ZAWÓR EGR
CAS CVG73017ASZAWOR EGR
Ograniczenia producenta | BORGWARNER |
Tryb pracy | pneumatyczny |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
Producent | AUDI |
Producent | SEAT |
Producent | SKODA |
Producent | VW |
CAS CVG73017GSZAWOR EGR OE
Ograniczenia producenta | BORGWARNER |
Tryb pracy | pneumatyczny |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
Producent | AUDI |
Producent | SEAT |
Producent | SKODA |
Producent | VW |
COR 414661PUSZCZELKA GLOWICY SILNIKA
1.45 MM MLS
COR 80000036PODUSZKA SILNIKA
FIAT 2.0JTD PRAWA
Ciężar [kg] | 0,72 |
Rodzaj łożyskowania | Hydrołożysko |
DEL EG10508-12B1ZAWOR EGR
DEL TEM075PODUSZKA SILNIKA PR
DKM E400066ZAWOR EGR
FE 46806ZAWÓR EGR
Liczba połączeń | 1 |
Tryb pracy | pneumatyczny |
Ciężar [kg] | 0,42 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
MC 57436PODUSZKA SILNIKA
Strona zabudowy | z prawej |
Ciężar [kg] | 1,3 |
Twardość (wg Rockwell) [HRC] | 55 |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
MEY 40-140300004PODUSZKA SILNIKA
PODUSZKA PEUGEOT SIL. 407 PR 2,0 HDI
NIS 98294ZAWOR EGR
Materiał | Aluminium |
Tryb pracy | pneumatyczny |
Informacja uzupełniająca | bez czujnika |
Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie NIE musi być adoptowane(update) |
Informacja uzupełniająca | bez bypassu podciśnieniowego |
Informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Informacja uzupełniająca | bez elektroniki |
TOP 113163ZAWOR EGR
Tryb pracy | pneumatyczny |
Regulator | z regulatorem podciśnieniowym |
Nowa część | |
niewymagany zwrot starej części | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Liczba uszczelek | 4 |
TRI 881329011ZAWÓR EGR VW 1,4TDI 03-
ZAWÓR EGR VW 1,4TDI 03-
Tryb pracy | sterowany podciśnieniowo |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
ADL 130089410PODUSZKA SIL. PRAWA
FAST FT52482PODUSZKA SILNIKA FIAT SCUDO / ULYSSE 95-
Strona zabudowy | z prawej |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
GAT ETM1862PODUSZKA SILNIKA
Jakość | OE Performance |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Strona zabudowy | z przodu |
Strona zabudowy | z prawej |
Kolor | srebrny |
Masa [g] | 871 |
MAP 33242LOZYSKOWANIE SILNIKA Z PRAWEJ U DOLU
CITROËN C5 I BREAK (DE_), C5 I (DC_), C5 II BREAK (RE_), C5 II (RC_), C5 III BREAK (RW_), C5 III (RD_), C5 KASTEN/KOMBI (DE_, RE_), C8 (EA_, EB_), C8 VAN (EA_, EB_), EVASION GROßRAUMLIMOUSINE (22, U6), EVASION VAN (U6_, AF_), JUMPY KASTEN, JUMPY KASTEN (B
Strona zabudowy | z prawej u dołu |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
wymagana liczba | 1 |
MXG 40-0140PODUSZKA SILNIKA
PODUSZKA PEUGEOT SIL. 407 PR 2,0 HDI
Strona zabudowy | z prawej |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
MC 02942PODUSZKA SILNIKA
Strona zabudowy | z prawej |
Twardość (wg Rockwell) [HRC] | 60 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,5 |
średnica zewnętrzna [mm] | 93 |
Rodzaj łożyskowania | Hydrołożysko |
MC 57437PODUSZKA SILNIKA
Strona zabudowy | z prawej |
Ciężar [kg] | 1,3 |
Twardość (wg Rockwell) [HRC] | 45 |
Rodzaj łożyskowania | Hydrołożysko |
NTY ZPS-CT-030NTY PODUSZKA SILNIKA
CITROEN C5 I/II/III 2.0HDI 01-, C8 2.0HDI,2.2HDI 02-, JUMPY 2.0HDI 99-16, PEUGEOT 407 2.0HDI 04-10, 807 2.0HDI 02-, EXPERT 2.0HDI 00-06, FIAT SCUDO 2.0JTD 99-06 /PRAWA/GÓRA/
Strona zabudowy | z prawej u góry |
Numer seryjny | ZPS-CT-030 |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |