COR 20019853SIMMERING 95X112X12,5
FPM BAVISLRSX7
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Wysokość 1 [mm] | 12,5 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 112 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 95 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
dla numeru OE | 051465 |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
COR 12001540SIMMERING 74X90X10
FPM B1BAVISLRSX7
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Wysokość 1 [mm] | 10 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 90 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 74 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
COR 12012347SIMMERING 85X105X12
FPM B1BAVISLRSX7 VW TYŁ SILNIKA
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Wysokość 1 [mm] | 12 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 105 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
COR 12012579SIMMERING 90X110X12
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Wysokość 1 [mm] | 12 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 110 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 90 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
dla numeru OE | 11141255012 |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
COR 12013857SIMMERING 77X100X11,5
FPM B1BAVISLRSX7
COR 12014727SIMMERING 100X118X10
COR 12015256SIMMERING 85X105X11
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Wysokość 1 [mm] | 11 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 105 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
dla numeru OE | 068103051G |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
COR 12015257SIMMERING 85X105X11
FPM RWDR-CALZATO
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Wysokość 1 [mm] | 11 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 105 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
dla numeru OE | 068103071F |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
COR 12015424SIMMERING 85X105X8
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Wysokość 1 [mm] | 8 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 105 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
COR 12015546SIMMERING 60,45X76,18X10
FPM BAVISLRSX7
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Wysokość 1 [mm] | 10 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 76,2 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 60,5 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
COR 15015833SIMMERING 79X99X9,6
TFE BAPTSLRSX7
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Wysokość 1 [mm] | 9,6 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 99 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 79 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
dla numeru OE | 1087565 |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
COR 19030094SIMMERING 80X100X13
VMQ BASLRSX7
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Wysokość 1 [mm] | 13 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 100 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
dla numeru OE | 11141255015 |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
COR 20019546SIMMERING 90X110X12
TFE RWDR-CALZATO
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Wysokość 1 [mm] | 12 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 110 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 90 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
dla numeru OE | 11142247164 |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
COR 20020383SIMMERING 85X131/152X15
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
Informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Wysokość 1 [mm] | 15,7 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 131 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 152 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
dla numeru OE | 038103171B |
COR 20030144SIMMERING 93X133,5/155X15,5
T/A IWDR 93 TYŁ WAŁU MERCEDES
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
Informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Wysokość 1 [mm] | 15,5 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 133,5 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 155 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 93 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
COR 20031906SIMMERING 93X114X11,5
TFE RWDR-CALZATO TYŁ WAŁU MB C/E/L/M/S
COR 20033412SIMMERING 90X104X11
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Wysokość 1 [mm] | 11 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 104 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 90 |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
dla numeru OE | 71739336 |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
COR 20033872SIMMERING 85X105X12
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Wysokość 1 [mm] | 12 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 105 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
COR 20033877SIMMERING 85X151/215X14
T/A IWDR CALZATO TYŁ WAŁU A4 2.8/2.6
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
Informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Wysokość 1 [mm] | 14 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 151 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 215 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
ELR 294.098SIMMERING
Średnica wewnętrzna [mm] | 95 |
średnica zewnętrzna [mm] | 112 |
Wysokość [mm] | 12,5 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | bez uszczelki przeciwpyłowej |
Numer taryfy materiału | 8484200000 |
LUK 415011110KOŁO DWUMASOWE
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
Liczba otworów do mocowania | 6 |
LUK 600017900ZESTAW SPRZĘGŁA Z KOŁEM DWUMASOWYM
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z wysprzęglikiem centralnym |
Informacja uzupełniająca | z kołem zamachowym |
Informacja uzupełniająca | z zestawem śrubowym |
Liczba otworów do mocowania | 6 |
VAL 828373SPRZĘGŁO KPL
2 ELEM. DO SZTYWNEGO KOŁA ZAMACHOWEGO
Nowa część | |
Średnica zewnętrzna płyty dociskowej sprzęgła [mm] | 240 |
Sprzęgło | do pojazdów ze sprzęgłem naciskowym |
Liczba zębów | 23 |
Profil piasty | 24,2 x 21,8 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wysprzęglika centralnego |
Informacja uzupełniająca | bez koła zamachowego |
Informacja uzupełniająca | Do montażu nie jest wymagane narzędzie specjalne |
Ciężar [kg] | 6,46 |
VAL 835058SPRZĘGŁO KPL 3 ELEM. AU/SE/VW
1.8T /SZTYWNE KOŁO ZAM./
Nowa część | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z jednomasowym kołem zamachowym |
Sprzęgło | Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe |
Informacja uzupełniająca | z zestawem śrubowym |
Moment dokręcenia [Nm] | 110 |
Średnica zewnętrzna płyty dociskowej sprzęgła [mm] | 240 |
Liczba zębów | 23 |
Profil piasty | 24,20 x 21,80 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wysprzęglika centralnego |
Sprzęgło | do pojazdów ze sprzęgłem naciskowym |
Informacja uzupełniająca | Do montażu nie jest wymagane narzędzie specjalne |
Ciężar [kg] | 16,73 |
VAL 835082SPRZĘGŁO KPL 4 ELEM. BMW
3 E36 320I 5 E34,39 /SZTYWNE KOŁO ZAM.
Nowa część | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z jednomasowym kołem zamachowym |
Sprzęgło | Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe |
Moment dokręcenia [Nm] | 121 |
Średnica zewnętrzna płyty dociskowej sprzęgła [mm] | 228 |
Informacja uzupełniająca | z zestawem śruby zabezpieczającej |
Liczba zębów | 10 |
Informacja uzupełniająca | z łożyskiem oporowym |
Sprzęgło | do pojazdów ze sprzęgłem naciskowym |
Ciężar [kg] | 17,37 |
VAL 835091SPRZĘGŁO KPL 4 ELEM. VAG
A4,A6 V6 2.6 2.8 /SZTYWNE KOŁO Z.
Nowa część | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z jednomasowym kołem zamachowym |
Sprzęgło | Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe |
Informacja uzupełniająca | z zestawem śrubowym |
Moment dokręcenia [Nm] | 60 |
Średnica zewnętrzna płyty dociskowej sprzęgła [mm] | 240 |
Liczba zębów | 23 |
Profil piasty | 24,3 x 21,9 |
Informacja uzupełniająca | z łożyskiem oporowym |
Sprzęgło | do pojazdów ze sprzęgłem naciskowym |
Ciężar [kg] | 18,64 |