COR 20026414SIMMERING 99X114X11
COR 12013857SIMMERING 77X100X11,5
FPM B1BAVISLRSX7
ELR 294.060SIMMERING
Średnica wewnętrzna [mm] | 99 |
średnica zewnętrzna [mm] | 114 |
Wysokość [mm] | 11 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Numer taryfy materiału | 8484200000 |
LUK 415016310KOŁO DWUMASOWE
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
Liczba otworów do mocowania | 10 |
LUK 600009400ZESTAW SPRZĘGŁA Z KOŁEM DWUMASOWYM
ASTRA G/VECTRA C/SIGNUM 2.0DTI 16V
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z wysprzęglikiem centralnym |
Informacja uzupełniająca | z kołem zamachowym |
Informacja uzupełniająca | z zestawem śrubowym |
Liczba otworów do mocowania | 10 |
VAL 835049SPRZĘGŁO KPL 3 ELEM. 2.0DTI
ASRTA G SIGNUM VECTRA C ZAFIRA /SZTYWNE KOŁO
VAL 845049SPRZĘGŁO KPL /4 ELEM/OPEL DTI
SZTYWNE KOŁO ZAM. SIGNUM VECTRA C
Nowa część | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z jednomasowym kołem zamachowym |
Sprzęgło | Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe |
Moment dokręcenia [Nm] | 60 |
Średnica zewnętrzna płyty dociskowej sprzęgła [mm] | 228 |
Liczba zębów | 14 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z wysprzęglikiem centralnym |
Ciężar [kg] | 18,2 |
AJU 15057000SIMER. WAŁU KORB. OPEL VECTRA C 03-
SIMER. WAŁU KORB. OPEL VECTRA C 03-
Średnica wewnętrzna [mm] | 99 |
średnica zewnętrzna [mm] | 114 |
Wysokość [mm] | 11 |
BGA OS1325USZCZELNIACZ
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Wysokość [mm] | 11 |
średnica zewnętrzna [mm] | 114 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 99 |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
TOP 205547SIMERING 99X114X11 FPM
Średnica wewnętrzna [mm] | 99 |
średnica zewnętrzna [mm] | 114 |
Wysokość [mm] | 11 |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |