MAP 22668ZESPÓL ZASILAJACY W PALIWO
BMW 5 (E60), 5 Touring (E61)
ATE 03.0520-6819.3SZCZEKI HAM TOP KIT 228X42
Sposób montażu | montowany wcześniej |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z cylinderkiem hamulcowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Średnica tłoka [mm] | 19,0 |
Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm] | 228 |
Szerokość [mm] | 42 |
system hamulcowy | AP Lockheed |
Oznaczenie kontrolne | E1 90R-011043/223 |
BSC 0204114669ZESTAW SZCZEKI+CYLINDERKI HAM
Sposób montażu | montowany wcześniej |
Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Klocek hamulcowy | z okładziną |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z cylinderkiem hamulcowym |
Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm] | 228 |
Szerokość [mm] | 40 |
Średnica tłoka [mm] | 19 |
Ograniczenia producenta | Lockheed System |
BRE K59047ZESTAW SZCZEKI+CYLINDERKI HAM
Szerokość [mm] | 40 |
system hamulcowy | AP Lockheed |
Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm] | 228 |
Sposób montażu | montowany wcześniej |
Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
Średnica otworu [mm] | 19 |
DEL FG2461-12B1POMPA PALIWA ELEKTRYCZNA MODUL
Rodzaj paliwa | benzyna |
Informacja uzupełniająca | bez czujnika ciśnienia |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
DEL FG2641-12B1POMPA PALIWA ELEKTRYCZNA MODUL
Rodzaj paliwa | benzyna |
Informacja uzupełniająca | bez czujnika ciśnienia |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
SKV 02SKV779POMPA PALIWA MODUL
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Tryb pracy | elektryczny |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Gwarancja | 4 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 1,64 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
MM MAM00020MPOMPA PALIWA KOMPLETNA
BMW 3 BARY, 240L/H
Tryb pracy | elektryczny |
Wydatek [l/h] | 240 |
Napięcie na wejściu [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 |