ASH 33-0C-C31KOREK CHŁODNICY
Średnica [mm] | 45,3 |
Wysokość [mm] | 26 |
Ciśnienie [bar] | 1,1 |
3RG 82214KOREK CHLODNICY
ABA 018-027-001KOREK CHLODNICY
Ciśnienie [bar] | 1,1 |
Średnica [mm] | 45 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
ABA 051-027-001KOREK CHLODNICY
Ciśnienie [bar] | 1,1 |
Średnica [mm] | 46 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
ASH 33-0C-C19KOREK CHŁODNICY
Średnica [mm] | 45,5 |
Wysokość [mm] | 25,5 |
Ciśnienie [bar] | 0,9 |
BLP ADH29905KOREK CHLODNICY HONDA
Materiał | Metal |
Ciśnienie otwarcia [bar] | 1,3 |
Ciężar [kg] | 0,040 |
GAT RC134KOREK CHLODNICY
Ciśnienie [bar] | 1,1 |
średnica zewnętrzna [mm] | 44 |
Wysokość [mm] | 14 |
Ciśnienie [psi] | 16 |
JPP KH-C19KOREK CHŁODNICY MITSUBISHI
KOREK CHŁODNICY MITSUBISHI/NISSAN/HONDA
Średnica [mm] | 45,5 |
Wysokość [mm] | 25,5 |
Ciśnienie [bar] | 0,9 |
JPP KH-C31KOREK CHŁODNICY SUZUKI
KOREK CHŁODNICY SUZUKI
Średnica [mm] | 45,3 |
Wysokość [mm] | 26 |
Ciśnienie [bar] | 1,1 |
MXG 28-0311KOREK CHŁODNICY
KOREK CHŁODNICY DAEWOO LANOS 4D 97-/HONDA
MXG 28-0313KOREK CHŁODNICY
KOREK CHŁODNICY TOYOTA HONDA/HYUNDAI/KIA
MC 03605KOREK ZBIORNICZKA CHŁODNICY 1,1 BAR.
Ciężar [kg] | 0,211 |
Ciśnienie [bar] | 1,1 |
Ciśnienie [psi] | 16 |
Ciśnienie otwarcia [bar] | 1,1 |
Masa [g] | 211 |
NIS 62466ACHŁODNICA
375X739X16 <
Materiał żeber chłodzących | Aluminium |
Głębokość sieci [mm] | 16 |
Długość sieci [mm] | 375 |
Szerokość sieci [mm] | 739 |
Dolot - Ø [mm] | 31 |
Ø wylotu [mm] | 31 |
Rodzaj chłodnicy | Żebra chłodzące lutowane |
Informacja uzupełniająca | z pokrywą |
Informacja uzupełniająca | ze zbiornikiem wyrównującym |
Informacja uzupełniająca | z termostatem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Materiał zbiornika wody (chłodnica) | Tworzywo sztuczne |
NRF 53383CHŁODNICA
CHŁODNICA MAZDA 6 2,0DI 02-
Materiał | Aluminium |
Długość sieci [mm] | 738 |
Szerokość sieci [mm] | 378 |
Głębokość sieci [mm] | 16 |
Rodzaj chłodnicy | Żebra chłodzące lutowane |
VER RC0007KOREK ZBIORNIKA WYROWNAWCZEGO