MAP 39580WAZ, WENTYLACJA SKRZYNI KORBOWEJ STRONA WYLOTOWA
AUDI A4 B5 AVANT (8D5), A4 B5 (8D2), SKODA SUPERB I (3U4), VW PASSAT B5.5 VARIANT (3B6), PASSAT B5.5 (3B3)
MC 39580POKRYWA ROZRZADU
DAY 6PK1655PASEK MICRO-V
DKM 6PK1653PASEK MICRO-V
Długość [mm] | 1653 |
Liczba żeber | 6 |
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
ASH ZCA2618HSPREZYNA ZAWIESZ
Strona zabudowy | Oś przednia |
Długość [mm] | 481 |
średnica zewnętrzna [mm] | 142 |
Grubość [mm] | 11,75 |
DKM D700231SPREZYNA ZAWIESZ PRZOD ST
FAST FT12257SPREZYNA ZAWIESZ PRZ.STILO 01-
Strona zabudowy | Oś przednia |
Długość [mm] | 468 |
Projekt resora | Sprężyna śrubowa |
średnica zewnętrzna [mm] | 141 |
FAST FT12257KSPREZYNA ZAWIESZ FIAT STILO 01- PRZ.
Strona zabudowy | Oś przednia |
Projekt resora | Sprężyna zwojowa |
Długość [mm] | 468 |
średnica zewnętrzna [mm] | 141 |
KMK 2110469SPREZYNA ZAWIESZ PRZOD L/P 151/376/12.25
KYB RH2618SPRĘŻYNA ZAWIESZENIA
Strona zabudowy | Oś przednia |
Projekt resora | Sprężyna śrubowa |
Ciężar [kg] | 2,14 |
Grubość 1 [mm] | 11,8 |
średnica zewnętrzna [mm] | 142 |
Długość [mm] | 481 |
MON SE2395SPREZYNA PRZOD FIAT STILO
Projekt resora | Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy |
Gwarancja | 5 lat gwarancji |
Długość [mm] | 479 |
średnica zewnętrzna [mm] | 147 |
Średnica drutu [mm] | 11,8 |
Ciężar [kg] | 2,450 |
Długość opakowania [cm] | 50 |
Szerokość opakowania [cm] | 18,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 18,5 |
MON SP2395SPR©ĽYNA PRZED.ZAWIESZENIA
Gwarancja | 5 lat gwarancji |
Długość [mm] | 471 |
średnica zewnętrzna [mm] | 146 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 80 |
Średnica drutu [mm] | 11,8 |
Liczba zwojów | 6,6 |
Ciężar [kg] | 2,000 |
Długość opakowania [cm] | 55,7 |
Szerokość opakowania [cm] | 17,9 |
Wysokość opakowania [cm] | 18 |
SAC 998112SPRĘŻYNA ZAWIESZENIA
Długość [mm] | 478 |
Średnica [mm] | 11,75 |
średnica zewnętrzna [mm] | 146 |
TRW JCS211SPRĘŻYNA
Strona zabudowy | Oś przednia |
Grubość [mm] | 11,75 |
Długość [mm] | 478 |
średnica zewnętrzna [mm] | 146 |
Ciężar [kg] | 2,2 |