3RG 40219PODUSZKA SILNIKA PR
Ciężar [kg] | 0,179 |
Strona zabudowy | z prawej |
Długość [mm] | 112 |
Szerokość [mm] | 50 |
Wysokość [mm] | 40 |
FE 40219ŚWIECA ŻAROWA
ASH 115-05-500ZESTAW SRUB GLOWICY
Długość [mm] | 104 |
Długość całkowita [mm] | 116,6 |
Wymiar gwintu | M12X1,25 |
Ilość | 18 pz. |
BERU GE114ŚWIECA ŻAROWA
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Napięcie [V] | 4,4 |
Technika połączeń | 4 mm PIN |
Długość [mm] | 157 |
Głębokość zabudowy [mm] | 35 |
Wymiar gwintu | M9x1,0 |
Rozmiar klucza | 9 mm |
Natężenie prądu [A] | 25 |
Zbieśność stożka | 93 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 8 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 10 |
Moment gnący [Nm] | 22 |
BSC 0250403011ŚWIECA ŻAROWA
Konstrukcja świec żarowych | bez czujnika ciśnienia |
Napięcie [V] | 4,4 |
Długość [mm] | 156 |
Wymiar gwintu | M 9 x 1,0 |
Zbieśność stożka | 93 |
Rozmiar klucza | 9 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 0 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 10 |
Technika połączeń | PIN |
Głębokość zabudowy [mm] | 35 |
Informacja uzupełniająca | bez czujnika ciśnienia |
DEN DG-608ŚWIECA ŻAROWA FIAT 500 BRAVO II DOBLO 1.6D MULTIJET
Napięcie [V] | 4,4 |
Wymiar gwintu | M9x1.0 |
artykuł alternatywny | - |
dla numeru OE | 55200755 |
Technika połączeń | Pin |
Rozmiar klucza | 9 |
Wersja | Instant heating |
Zbieśność stożka | 93 |
Długość całkowita [mm] | 156,4 |
Masa [g] | 29 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 12 |
FAST FT82741ŚWIECA ŻAROWA FIAT 500 BRAVO II DOBLO 1.6D MULTIJET
KMK KP084ŚWIECA ŻAROWA
Napięcie [V] | 4 |
Średnica [mm] | 4 |
Długość [mm] | 156 |
Rozmiar klucza | 9 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Głębokość zabudowy [mm] | 34 |
MM UY10AŚWIECA ŻAROWA FIAT 500 BRAVO II DOBLO 1.6D MULTIJET
Natężenie prądu [A] | 8 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 8 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 12 |
Technika połączeń | PIN |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Kąt nachylenia | 93 |
Napięcie [V] | 4,4 |
Długość 1 [mm] | 100 |
Długość 2 [mm] | 35 |
Długość całkowita [mm] | 156,4 |
Wymiar gwintu | M9X1 |
Rozmiar klucza | 9 |
Czas nagrzewania [min] | 2 |
MXG 66-0075ŚWIECA ŻAROWA
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 4,4 |
Natężenie prądu [A] | 7 |
Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 |
Wymiar gwintu | M9 x 1,0 |
Rozmiar klucza | 9 mm |
Technika połączeń | PIN |
Długość [mm] | 158 |
MEY 6148600011ŚWIECA ŻAROWA
ZASTOSOWANIE CZĘŚCI NALEŻY POTWIERDZIĆ NUMEREM VIN ! W WYMIENIONYCH MODELACH MOGŁY WYSTĘPOWAĆ RÓŻNE RODZAJE CZĘŚCI !
Wymiar gwintu | M9 x 1 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Długość całkowita [mm] | 156 |
Rozmiar klucza | 9 |
Technika połączeń | Pin O 4 mm |
Głębokość zabudowy [mm] | 34,9 |
Zbieśność stożka | 93° |
Napięcie znamionowe [V] | 4,4 |
NGK DP-78ŚWIECA ŻAROWA
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 4,4 |
Natężenie prądu [A] | 7,0 |
Opór [Ohm] | 0,5 |
Długość całkowita [mm] | 156 |
Głębokość zabudowy [mm] | 34,9 |
Wymiar gwintu | M9 x 1,0 |
Rozmiar klucza | 9 mm |
Technika połączeń | PIN |
Informacja uzupełniająca | bez czujnika ciśnienia |
COR 21652770PODUSZKA SILNIKA
Strona zabudowy | z prawej |
Strona zabudowy | góra |
Ciężar [kg] | 0,2 |
LEM 3648101PODUSZKA SILNIKA
MAP 33478LOZYSKOWANIE SILNIKA Z PRZODU PO PRAWEJ
CITROËN BERLINGO / BERLINGO FIRST GROßRAUMLIMOUSINE (MF_, GJK_, GFK_, BERLINGO / BERLINGO FIRST KASTEN/GROßRAUMLIMOUSINE (M_), C15 KASTEN/GROßRAUMLIMOUSINE (VD_), XANTIA BREAK (X1_, X2_), XANTIA (X1_, X2_), XSARA BREAK (N2), XSARA COUPE (N0), XSARA (N1),
Strona zabudowy | z przodu po prawej |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
wymagana liczba | 1 |
MXG 40-0315PODUSZKA SILNIKA
PODUSZKA SIL. CITROEN/PEUG XUD
Strona zabudowy | z prawej |
Strona zabudowy | góra |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
MC 02884PODUSZKA SILNIKA
Strona zabudowy | z prawej |
Długość [mm] | 112 |
Szerokość [mm] | 50 |
Wysokość [mm] | 40 |
Ciężar [kg] | 0,18 |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Masa [g] | 180 |
TOP 720361PODUSZKA SILNIKA
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Strona zabudowy | z prawej u góry |