FE 43550OSŁONA PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ
Długość [mm] | 200 |
Materiał | Termoplast |
Informacja uzupełniająca | z opaskami zaciskowymi |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 16 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 63 |
Ciężar [kg] | 0,080 |
uwzględnić informację serwisową |
BOG V1622103POMPA PALIWA
Napięcie robocze [V] | 12 |
Wydatek [l/h] | 90 |
Ciśnienie [bar] | 3 |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 240 |
Szerokość [mm] | 250 |
Wysokość [mm] | 220 |
Ciężar [kg] | 0,78 |
FE 38756OPASKA ZACISKOWA
AF D9328OSŁONA PRZEKŁADNI
..
Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 16 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 63 |
Wysokość [mm] | 204 |
dla numeru OE | 32106779622 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
DEL TBR4593OSLONA DRAZKA KIEROW ZESTAW L+P
Strona zabudowy | Oś przednia |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 16 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 63 |
Długość 1 [mm] | 204 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 16 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 63 |
Długość 2 [mm] | 204 |
FAG 841023130OSLONA DRAZKA KIEROW L/P
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 16 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 63 |
GSP 540208SOSLONA DRAZKA KIEROW L/P
Długość [mm] | 205 |
Materiał | TPE (elastomer termoplastyczny) |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 16 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 63 |
LEM 33963 01OSLONA DRAZKA KIEROW L/P
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
dla producentów przekładni kierowniczych | THYSSEN KRUPP |
Długość [mm] | 204 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 16 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 63 |
MEY 3146200008OSŁONA PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ
ZASTOSOWANIE CZĘŚCI NALEŻY POTWIERDZIĆ NUMEREM VIN ! W WYMIENIONYCH MODELACH MOGŁY WYSTĘPOWAĆ RÓŻNE RODZAJE CZĘŚCI !
Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Wysokość [mm] | 204 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 16 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 63 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
zalecana wymiana parami | |
wymagana liczba | 2 |