FE 45617ŚRUBA SPUSTU OLEJU
ŚRUBA SPUSTU OLEJU VOLVO S40 II D 4204
Długość [mm] | 16 |
średnica zewnętrzna [mm] | 21 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 10,2 |
Rozmiar klucza | 8 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,022 |
Informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
DEPO 663-1903L-UELAMPA TYL LE IVECO DAILY 00-
JPP RD-243DRĄŻEK KIER. TOYOTA RAV4
DRĄŻEK KIER. TOYOTA RAV4 06- DŁ.260
Strona zabudowy | Oś przednia |
Długość całkowita [mm] | 260 |
Gwint zewn. [mm] | 16X1,5 |
Gwint zewn. 1 [mm] | 16X1,5 |
3RG 83007KOREK MISY OLEJU
3RG 83507KOREK MISY OLEJU
Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
3RG 83530KOREK MISY OLEJU
Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
COR 220105SKOREK SPUSTU OLEJU
(2 PODKŁ.) CITROEN/FIAT/FORD/PEUGEOT/TOYOTA
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Wymiar gwintu | M 14 x 1,25 x 12,5 |
Długość [mm] | 17 |
Rodzaj połączenia | Blister |
Rozmiar klucza | 21 |
FA1 257.819.001KOREK SPUSTU OLEJU OAS115 M14X1.25 L12
Wymiar gwintu | M14x1,25 |
Długość [mm] | 16 |
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) | 932.330.100 |
FA1 257.819.011KOREK SPUSTU OLEJU OAS115 M14X1.25 L12
Wymiar gwintu | M14x1,25 |
Długość [mm] | 16 |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
FE 45618KOREK SPUSTOWY MISKI OLEJOWEJ
KOREK SPUSTU OLEJU VOLVO C30 S40 II V50 V70 2.0D
Długość [mm] | 16 |
średnica zewnętrzna [mm] | 21 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 10 |
Rozmiar klucza | 8 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,027 |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
FE 48906KOREK SPUSTOWY MISKI OLEJOWEJ
Długość [mm] | 16 |
średnica zewnętrzna [mm] | 21 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 10,2 |
Rozmiar klucza | 8 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,022 |
Informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
MAP 95935KOREK SPUSTOWY OLEJU, MISKA OLEJOWA
CITROËN C4 COUPE (LA_), C4 GRAND PICASSO I (UA_), C4 I KASTEN/SCHRÄGHECK (LR_), C4 I (LC_), C4 PICASSO I GROßRAUMLIMOUSINE (UD_), C5 I BREAK (DE_), C5 I (DC_), C5 II BREAK (RE_), C5 II (RC_), C5 III BREAK (RW_), C5 III (RD_), C5 KASTEN/KOMBI (DE_, RE_), C
Długość [mm] | 17 |
Wymiar gwintu | M14x1.25 |
Długość gwintu [mm] | 13 |
MAP 95943KOREK SPUSTOWY OLEJU, MISKA OLEJOWA
FORD C-MAX (DM2), FOCUS C-MAX (DM2), FOCUS II CABRIOLET, FOCUS II (DA_, HCP, DP), FOCUS II STUFENHECK (DB_, FCH, DH), FOCUS II TURNIER (DA_, FFS, DS), GALAXY II (WA6), KUGA I, MONDEO IV (BA7), MONDEO IV STUFENHECK (BA7), MONDEO IV TURNIER (BA7), S-MAX (WA
MC 02452KOREK MISY OLEJU
Ciężar [kg] | 0,022 |
Wymiar gwintu | 14x125 |
Masa [g] | 22 |
MC 05254KOREK MISY OLEJU
Ciężar [kg] | 0,02 |
Wymiar gwintu | 14x1,25 |
Masa [g] | 20 |