LM 4705HIPOIDALNY OLEJ PRZEKLADNIOWY TDL SAE 80
Pojemność [litr] | 60 |
Rodzaj połączenia | Beczka |
Informacja uzupełniająca | dla przekładni hypoidalnej |
Klasa lepkości SAE | 80W-90 |
Dopuszczenie przez producenta | 05A |
Dopuszczenie przez producenta | 12L |
Dopuszczenie przez producenta | 12M |
Dopuszczenie przez producenta | 16B |
Dopuszczenie przez producenta | 17H |
Dopuszczenie przez producenta | 19B |
Dopuszczenie przez producenta | 21A |
Dopuszczenie przez producenta | 341 Typ Z2 |
Dopuszczenie przez producenta | 342 Typ M2 |
Dopuszczenie przez producenta | API GL4/GL5/MT-1 |
Dopuszczenie przez producenta | MAN 341 Typ E2 |
Dopuszczenie przez producenta | MIL-L 2105 D |
Dopuszczenie przez producenta | MIL-PRF 2105 E |
Dopuszczenie przez producenta | ZF Freigabenummer ZF |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 02B |
Zalecenie producenta oleju | DAF |
Zalecenie producenta oleju | Eaton |
Zalecenie producenta oleju | MB 235.0 |
Zalecenie producenta oleju | Scania STO 1:0 |
Zalecenie producenta oleju | Volvo 97310 |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 17B |
MAP 4705ZACISK HAMULCA OŚ PRZEDNIA, Z PRAWEJ
MERCEDES-BENZ C-KLASSE (W202)
POLMO 47.05TŁUMIK ŚROD.KIA
SEPHIA /SHUMA 1.5I -16V 98 -01
BERU GN003ŚWIECA ŻAROWA
SWIECA ZAROWA MERCEDES 2.2/2.7/3.2CDI
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Napięcie [V] | 11,5 |
Technika połączeń | 4 mm PIN |
Długość [mm] | 130 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
Wymiar gwintu | M10x1,0 |
Rozmiar klucza | 10 mm |
Natężenie prądu [A] | 13 |
Zbieśność stożka | 63 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
Moment gnący [Nm] | 35 |
DEL HDS377ŚWIECA ŻAROWA
..
DEN DG-117ŚWIECA ŻAROWA
VITO 2,2CDI 11,5V M10X1 L130
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 11,5 |
Wymiar gwintu | M10x1.0 |
artykuł alternatywny | - |
dla numeru OE | A0011592001 |
Technika połączeń | Pin |
Rozmiar klucza | 10 |
Wersja | Double coil |
Długość całkowita [mm] | 130 |
Masa [g] | 35 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 12 |