LM 5155PŁYN DO CZYSZCZENIA WTRY. 5L
SILNIKI DIESLA (DO URZĄDZENIA JETCLEAN)
Pojemność [litr] | 5 |
Rodzaj połączenia | Kanister |
NGK FR4ŚWIECA ZAPŁONOWA
SWIECA ZAPLONOWA FR4
ASH 112-5PK1800PASEK MICRO-V
Parametr | 5PK1800 |
Liczba żeber | 5 |
Długość [mm] | 1800 |
BLP AD05R1800PASEK MICRO-V 5PK1800
Długość [mm] | 1800 |
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
Liczba żeber | 5 |
Ciężar [kg] | 0,15 |
DAY 5PK1800PASEK MICRO-V
DEN K16TTSWIECA ZAPLON TWIN TIP
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
Odstęp elektrod [mm] | 1 |
Wymiar gwintu | M14x1.25 |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Średnica [mm] | 14 |
dla numeru OE | 1WT2 18 110 |
Technika połączeń | Solid SAE |
Rozmiar klucza | 16 mm |
Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
Masa [g] | 43 |
Ciężar brutto [g] | 46 |
artykuł alternatywny | IK16TT, IK16 |
FAG 713668070LOZYSKO KOLA ZESTAW PRZOD L/P
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Fotografia odpowiada zakresowi dostawy |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 40 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 68 |
Szerokość 1 [mm] | 19 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 25 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 52 |
Szerokość 2 [mm] | 19,3 |
K2 W325OCZYSZCZACZ WTRYSKIWACZY K2 DIESEL DICTUM 500ML
Uniwersalny preparat usuwający wszystkie zabrudzenia oraz nagary tworzące się w układzie paliwowym silników wysokoprężnych. Rozpuszcza osady tworzące się w pompach wysokiego ciśnienia, listwach wtryskowych, wtryskiwaczach oraz pompo-wtryskiwaczach.
LM 20452SRODEK DO CZYSZ.UKL.DIESEL 0,5L
Rodzaj połączenia | Puszka |
Pojemność [ml] | 500 |
LM 2666OCZYSZCZACZ WTRYSKIWACZY LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG 2666 0,5L
Diesel Spulung. Usuwa osady jakie gromadzą się we wtryskiwaczach, pompie wtryskowej, w komorze spalania. Rozwiązuje problemy związane z nierównomierną pracą silnika, stukami w silniku. Zapobiega korozji. Zapewnia wysoką niezawodność części.
VAL 890605OCZYSZCZACZ WTRYSKIWACZY VALVOLINE 300ML
Diesel Spulung. Usuwa osady jakie gromadzą się we wtryskiwaczach, pompie wtryskowej, w komorze spalania. Rozwiązuje problemy związane z nierównomierną pracą silnika, stukami w silniku. Zapobiega korozji. Zapewnia wysoką niezawodność części.