SNR GT370.04ROLKA PASKA ROZRZADU
..
Szerokość 1 [mm] | 39 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 58 |
ABA 053-028-101ODMA SEPARATOR OLEJU
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Informacja uzupełniająca | bez śrub |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
BOG A1116104ODMA ZESTAW NAPRAWCZY
Długość [mm] | 95 |
Szerokość [mm] | 95 |
Wysokość [mm] | 40 |
Ciężar [kg] | 0,05 |
Materiał | PA 66 GF 30 |
BOG A1216110ODMA SEPARATOR OLEJU
Długość [mm] | 210 |
Szerokość [mm] | 210 |
Wysokość [mm] | 90 |
Ciężar [kg] | 0,41 |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Materiał uszczelnienia | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Materiał obudowy | PA 66 GF 30 |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Rodzaj zaworu | zawór hermetyczny |
Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo |
Kolor | czarny |
BOG A1217102ODMA SEPARATOR OLEJU
BOG B1911177PODUSZKA SILNIKA
Strona zabudowy | z przodu z lewej |
Długość [mm] | 165 |
Szerokość [mm] | 135 |
Wysokość [mm] | 135 |
Ciężar [kg] | 1,16 |
BSC 0124625032ALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Rodzaj mocowania | Pojedyncza dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Długość [mm] | 184 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
BSC 0124625211ALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Rodzaj mocowania | Pojedyncza dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Długość [mm] | 187 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
BSC 0986047480ALTERNATOR 12V 180A Z KOLEM REGENER
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Rodzaj mocowania | Pojedyncza dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 82,5 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Długość [mm] | 184 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
BSC 1986A00965ALTERNATOR 12V 180A Z KOLEM
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Rodzaj mocowania | Pojedyncza dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 82,5 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | 103 |
Długość [mm] | 197 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
GAT EMH947ODMA SEPARATOR OLEJU
LEM 39437 01PODUSZKA SILNIKA LE
Strona zabudowy | z lewej |
dla numeru OE | 22 11 6 859 413 |
dla numeru OE | 6 859 413 |
MXG 18-0637ZAWÓR ODMY
ZASTOSOWANIE NALEŻY POTWIEDZIĆ NUMEREM VIN. W PODANYCH MODELACH MOGŁY WYSTĘPOWAĆ RÓŻNE RODZAJE CZĘŚCI.
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra |
Strona zabudowy | góra |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
MEAT 91672ODMA SEPARATOR OLEJU
NTY BPZ-VW-020NTY ZESTAW NAPRAWCZY POKRYWY ZAWORÓW
AUDI A3 1.8TFSI 2006-,2.0TFSI 2004-,A5 1.8TFSI 2007-,2.0TFSI 2008-,SKODA OCTAVIA 1.8TSI 2007-,SUPERB 1.8TSI 2008-,VW GOLF V 2.0GTI 2004-,GOLF VI 1.8TSI,2.0GTI 2009-,PASSAT B6 1.8TSI 2007-,2.0FSI 2005-,SCIROCCO 2.0FSI 200
NTY SEP-VW-007SEPARATOR OLEJU
AUDI A4 1.8TFSI,2.0TFSI 2012-,A5 2.0TFSI 2012-,A6 2.0TFSI 2011-,Q3 2.0TFSI 2011-,VW TIGUAN 2.0TFSI 2007-
Strona zabudowy | Głowica silnika |
uwzględnić informację serwisową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Długość [mm] | 215 |
Szerokość [mm] | 205 |
Wysokość [mm] | 90 |
Materiał uszczelnienia | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Materiał obudowy | Poliamid 6.6 |
dla numeru OE | 06H 103 495 AE |
Numer seryjny | SEP-VW-007 |
Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Rodzaj zaworu | zawór hermetyczny |
TOP 116670ODMA SEPARATOR OLEJU 1.8/2.0 TFSI
Strona zabudowy | góra |
Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
TOP 503824PODUSZKA SILNIKA LE
Strona zabudowy | z lewej |
Rodzaj łożyskowania | Hydrołożysko |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
VIKA 11031807601ODMA SEPARATOR OLEJU
VIKA 11031810001ODMA SEPARATOR OLEJU
VIKA K11786801ODMA SEPARATOR OLEJU
VIKA K11788701ODMA SEPARATOR OLEJU