GAT T43133NAPINACZ
Powierzchnia | gładki |
średnica zewnętrzna [mm] | 58 |
Szerokość [mm] | 32 |
Przestrzegać danych technicznych |
SNR GT370.24NAPINACZ
Szerokość 1 [mm] | 32 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 58 |
BSC 0986085080ALTERNATOR REG.
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 100 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 29,5 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 4 |
Ø koła pasowego [mm] | 62 |
Zacisk | B+(M6) |
ID wykonania wtyczki | 204 |
Długość [mm] | 163 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
BSC 1986A00637ALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 100 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 29,5 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 4 |
Ø koła pasowego [mm] | 62 |
Zacisk | B+(M6) |
ID wykonania wtyczki | 204 |
Długość [mm] | 163 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
DEN DAN1093ALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 100 |
Nowa część bez depozytu | |
Liczba żeber | 4 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Ø koła pasowego [mm] | 63 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Jakość | OE |
Ciężar brutto [g] | 5720 |
SKV 10SKV813PRZEWÓD WSPOMAGANIA KIEROWNICY
Strona zabudowy | od pompy hydraulicznej do przekładni kierowniczej |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 1 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
FAST FT52447PODUSZKA SILN. FIORINO 07- PR 1.3JTD E4
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Strona zabudowy | z prawej |
MAP 27647POMPA HYDRAULICZNA, UKLAD KIEROWNICZY
FORD C-MAX (DM2), FOCUS C-MAX (DM2), FOCUS II Cabriolet, FOCUS II (DA_, HCP, DP), FOCUS II Stufenheck (DB_, FCH, DH), FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS), VOLVO C30 (533), S40 II (544), V50 (545)
Nowa część bez depozytu | |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Ø koła pasowego [mm] | 123 |
Liczba żeber | 6 |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
MEY 2140300070PODUSZKA SILNIKA
ZASTOSOWANIE CZĘŚCI NALEŻY POTWIERDZIĆ NUMEREM VIN ! W WYMIENIONYCH MODELACH MOGŁY WYSTĘPOWAĆ RÓŻNE RODZAJE CZĘŚCI !
Strona zabudowy | z prawej |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
NTY ZPS-PE-031NTY PODUSZKA SILNIKA
PEUGEOT BIPPER 2007 - 1.3 HDI 16V - 55 KW / 75 HP / PRAWA /
Strona zabudowy | z prawej |
Numer seryjny | ZPS-PE-031 |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
TED TED36358PODUSZKA SILNIKA PR.
Strona zabudowy | z prawej |
Rodzaj łożyskowania | Hydrołożysko |
Ciężar [kg] | 1,78 |
wymagana liczba | 1 |