NIS 62697ACHLODNICA
..
Materiał żeber chłodzących | Aluminium |
Głębokość sieci [mm] | 40 |
Długość sieci [mm] | 532 |
Szerokość sieci [mm] | 489 |
Dolot - Ø [mm] | 35 |
Ø wylotu [mm] | 35 |
Rodzaj chłodnicy | Żebra chłodzące lutowane |
Informacja uzupełniająca | bez pokrywy zamykającej |
Informacja uzupełniająca | bez zbiornika wyrównawczego |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Materiał zbiornika wody (chłodnica) | Tworzywo sztuczne |
ATE 13.0460-7193.2KLOCKI HAM PRZOD FORD FOCUS II 04-
Szerokość 1 [mm] | 155,1 |
Wysokość 1 [mm] | 62,4 |
Szerokość 2 [mm] | 156,3 |
Wysokość 2 [mm] | 67,0 |
Grubość [mm] | 18,1 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany do wskaźnika zużycia |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez styku zużycia |
system hamulcowy | ATE |
Oznaczenie kontrolne | E1 90R-02A0334/0371 |
Oznaczenie kontrolne | E9 90R-02A1162/0947 |
Dostępne MAPP-Code |
ATE 13.0470-7193.2KLOCKI HAM PRZOD CERAMIC FORD FOCUS II
Szerokość 1 [mm] | 155,1 |
Wysokość 1 [mm] | 62,4 |
Szerokość 2 [mm] | 156,3 |
Wysokość 2 [mm] | 67,0 |
Grubość [mm] | 18,1 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany do wskaźnika zużycia |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez styku zużycia |
system hamulcowy | ATE |
Oznaczenie kontrolne | E1 90R-02A0258/0372 |
Dostępne MAPP-Code | |
Dopuszcz. do mocy pojazdu [kW] | 225 |
BSC 0986424794KLOCKI HAM PRZOD
Informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
Informacja uzupełniająca | z podkładką wytłumiającą |
Informacja uzupełniająca | z zamkiem |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 1987474241 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 1987474321 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 1987474642 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 1987474408 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 1987474479 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 1987474353 |
Produkt trzeba ustalić wg pojazdu lub silnika | |
Materiał | Low-Metallic |
Oznaczenie kontrolne | ECE-R90 |
Numer WVA | 23723 |
Grubość [mm] | 17 |
Wysokość 1 [mm] | 62,9 |
Wysokość 2 [mm] | 67 |
Szerokość 1 [mm] | 155,1 |
Szerokość 2 [mm] | 156,3 |
system hamulcowy | ATE |
BRE P24061KLOCKI HAM PRZOD
Grubość [mm] | 18 |
Wysokość 1 [mm] | 62 |
Wysokość 2 [mm] | 67 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez styku zużycia |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
system hamulcowy | Teves |
Szerokość 1 [mm] | 155 |
Szerokość 2 [mm] | 156 |
Informacja uzupełniająca | z zamkiem |
Informacja uzupełniająca | z podkładką wytłumiającą |
Numer WVA | 23723 |
Numer WVA | 23724 |
BRE P24061XKLOCKI HAM PRZOD XTRA
Grubość [mm] | 18 |
Wysokość 1 [mm] | 62 |
Wysokość 2 [mm] | 67 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez styku zużycia |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez dodatków |
system hamulcowy | Teves |
Szerokość 1 [mm] | 155 |
Szerokość 2 [mm] | 156 |
Informacja uzupełniająca | z zamkiem |
Informacja uzupełniająca | z podkładką wytłumiającą |
Numer WVA | 23723 |
Numer WVA | 23724 |
DEL LP1869KLOCKI HAM
.
Kod FMSI | D1044-7947 |
Oznaczenie kontrolne | E1 90R-01881/1149 |
system hamulcowy | Continental |
Informacja uzupełniająca | z podkładką wytłumiającą |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez dodatków |
Numer WVA | 23723 |
Numer WVA | 23724 |
Materiał wykładziny ciernej | Low-Metallic |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany do wskaźnika zużycia |
Szerokość 1 [mm] | 156,6 |
Szerokość 2 [mm] | 155,4 |
Wysokość 1 [mm] | 67 |
Wysokość 2 [mm] | 62,2 |
Grubość 1 [mm] | 18,1 |
Grubość 2 [mm] | 18,1 |
FE 16479KLOCKI HAMULCOWE
Długość [mm] | 156,3 |
Długość [mm] | 155,2 |
Szerokość [mm] | 67,2 |
Szerokość [mm] | 62,5 |
Oznaczenie kontrolne | ECE R90 Approved |
Informacja uzupełniająca | z zamkiem |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Grubość 1 [mm] | 17,8 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez styku zużycia |
Ciężar [kg] | 1,970 |
uwzględnić informację serwisową |
NTY BPO-HD-000NTY POMPA OLEJU
SKF VKBP80016KLOCKI HAM PRZOD
>5
Liczba okładzin ciernych | 4 |
system hamulcowy | Teves |
Klocek hamulcowy | ze ściętymi kantami |
Wysokość 1 [mm] | 62,5 |
Wysokość 2 [mm] | 67,2 |
Grubość [mm] | 17,8 |
Numer WVA | 23723 |
Numer WVA | 23724 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany do wskaźnika zużycia |
Długość 1 [mm] | 155,2 |
Długość 2 [mm] | 156,3 |
VAL 301649KLOCKI HAM FIRST
Strona zabudowy | Oś przednia |
system hamulcowy | TEVES |
Szerokość [mm] | 155 |
Wysokość [mm] | 62,5 |
Grubość [mm] | 18,1 |
Szerokość 2 [mm] | 155 |
Wysokość 2 [mm] | 62,2 |
Grubość 2 [mm] | 18,1 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez zintegrowanego czujnika zużycia |
Informacja uzupełniająca | bez podkładki wytłumiającej |
Oznaczenie kontrolne | ECE-R90 |
Numer WVA | 23723 |
Ciężar [kg] | 1,96 |
VAL 598649KLOCKI HAM. FOCUS II C-MAX
.
Strona zabudowy | Oś przednia |
system hamulcowy | TEVES |
Szerokość [mm] | 155 |
Wysokość [mm] | 62,3 |
Grubość [mm] | 18,4 |
Szerokość 2 [mm] | 156 |
Wysokość 2 [mm] | 67 |
Grubość 2 [mm] | 18,4 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez zintegrowanego czujnika zużycia |
Informacja uzupełniająca | z podkładką wytłumiającą |
Oznaczenie kontrolne | ECE-R90 |
Numer WVA | 23723 |
Ciężar [kg] | 1,926 |
VAL 872017KLOCKI HAM LCV
Strona zabudowy | Oś przednia |
Informacja uzupełniająca | bez śrub |
Szerokość [mm] | 156 |
Wysokość [mm] | 67 |
Grubość [mm] | 18 |
Informacja uzupełniająca | dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez zintegrowanego czujnika zużycia |
Numer WVA | 23723 |
Ciężar [kg] | 1,79 |
ZIM 23723.180.1KLOCKI HAM
system hamulcowy | ATE |
Szerokość 1 [mm] | 155 |
Szerokość 2 [mm] | 156 |
Wysokość 1 [mm] | 62 |
Wysokość 2 [mm] | 67 |
Grubość [mm] | 18 |
Numer WVA | 23723 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Fotografia odpowiada zakresowi dostawy |
Oznaczenie kontrolne | ECE R90 APPROVED |
ZIM 23723.980.1KLOCKI HAM
Układ hamulcowy | Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu |
system hamulcowy | ATE |
Szerokość 1 [mm] | 156 |
Szerokość 2 [mm] | 155 |
Wysokość 1 [mm] | 62 |
Wysokość 2 [mm] | 67 |
Grubość [mm] | 18 |
Numer WVA | 23723 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Fotografia odpowiada zakresowi dostawy |
Oznaczenie kontrolne | ECE R90 APPROVED |