NIS 60683CHŁODNICA
..
ABA 141-01-166LOZYSKO KOLA PIASTA TYL L/P
Strona zabudowy | Oś tylna |
Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
średnica zewnętrzna [mm] | 128 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
COR 19032524PRZEWÓD HAMULCOWY
DAY KWD1181LOZYSKO KOLA PIASTA TYL L/P
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 |
Szerokość 1 [mm] | 61,00 |
Informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem ABS |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
DKM W413496LOZYSKO KOLA PIASTA TYL L/P
Średnica kołnierza [mm] | 128 |
Informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem ABS |
Felga, liczba otworów | 4 |
DEN DRM05025CHŁODNICA
..
Długość sieci [mm] | 350 |
Szerokość sieci [mm] | 432 |
Głębokość sieci [mm] | 23 |
Materiał | Aluminium |
materiał ramki | Tworzywo sztuczne |
dla numeru OE | 1712041 |
Rodzaj gwintu | Gwint zewn. |
Ciężar brutto [g] | 4090 |
artykuł alternatywny | - |
DEN DRM05028CHŁODNICA
..
Długość sieci [mm] | 350 |
Szerokość sieci [mm] | 432 |
Głębokość sieci [mm] | 23 |
Materiał | Aluminium |
materiał ramki | Tworzywo sztuczne |
dla numeru OE | 1152746 |
Rodzaj gwintu | Gwint zewn. |
Rodzaj gwintu | Gwint wewnętrzny |
Masa [g] | 2120 |
Ciężar brutto [g] | 3800 |
artykuł alternatywny | - |
NIS 60675CHŁODNICA
..
SKF VKBA6500LOZYSKO KOLA PIASTA TYL L/P
BERLINGO 1.1I/1.4/1.6 16V/1.8I/1.6HDI Z ABS
Średnica kołnierza [mm] | 128 |
Felga, liczba otworów | 4 |
Informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem ABS |
SNR XTGB41515PIASTA KOLA
TOP 722772LOZYSKO KOLA PIASTA TYL L/P
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Liczba na oś | 2 |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Felga, liczba otworów | 4 |
średnica piasty koła [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 128 |
Informacja uzupełniająca | Łożysko zintegrowane w piaście koła |
Informacja uzupełniająca | z nakładką ze smarem |
Informacja uzupełniająca | z nakrętką |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 |
Informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |