BSC 0986494191KLOCKI HAM PRZOD
BMW X5 3.0 D 07-
Informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
Informacja uzupełniająca | z podkładką wytłumiającą |
Informacja uzupełniająca | z zamkiem |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 1987473027 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 1987473028 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 1987474740 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 1987473520 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 1987474725 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 1987473510 |
Produkt trzeba ustalić wg pojazdu lub silnika | |
Materiał | Low-Metallic |
Oznaczenie kontrolne | ECE-R90 |
Numer WVA | 24170 |
Wysokość [mm] | 76,8 |
Szerokość 1 [mm] | 170 |
Szerokość 2 [mm] | 171 |
Grubość 1 [mm] | 19,7 |
Grubość 2 [mm] | 20,2 |
ATE 13.0460-7231.2KLOCKI HAM PRZOD BMW X5 E70 07-
Szerokość 1 [mm] | 171,1 |
Wysokość 1 [mm] | 76,8 |
Grubość 1 [mm] | 20,2 |
Szerokość 2 [mm] | 170,2 |
Wysokość 2 [mm] | 76,8 |
Grubość 2 [mm] | 20,9 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | przygotowany do wskaźnika zużycia |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez styku zużycia |
system hamulcowy | ATE |
Oznaczenie kontrolne | E1 90R-02A0612/0488 |
Dostępne MAPP-Code | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 24.8190-0268.2 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 24.8190-0289.2 |
Przestrzegać wymiarów |
DKM C120252PRZEGUB NAPĘDOWY
Strona zabudowy | Od strony koła |
Długość [mm] | 149 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 22 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 22 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 52 |
FAG 771006330PRZEGUB NAPEDOWY
Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 22 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 22 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 52 |
średnica zewnętrzna [mm] | 83 |
FAST FT25032KPRZEGUB HOMOKIN FIAT PALIO/SIENA 97- ZEW
Strona zabudowy | Od strony koła |
Długość [mm] | 151 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 22 |
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 22 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 22 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 52 |
średnica zewnętrzna [mm] | 83 |
Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
Liczba zębów 2 | 22 |
GSP 817019PRZEGUB POLOSI ZEWN L/P
Długość [mm] | 151,5 |
Wymiar gwintu | M22X1,5 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 22 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 22 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 52 |
LOB 303266PRZEGUB HOMOKIN. ZEWN FIAT PALIO 1,5/1,6 16V/1,7TD 96-01 FIORINO 1,7D 96 SZT LOB
PRZEGUB HOMOKIN. ZEWN FIAT PALIO 1,5/1,6 16V/1,7TD 96-01 FIORINO 1,7D 96 SZT LOBRO
Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 22 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 22 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 52 |
obrobiony mechanicznie | z rowkiem w elemencie wewnętrznym |
Średnica przegubu [mm] | 83 |
Długość [mm] | 151 |
Wymiar gwintu | M22x1.5 |
Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
Nowa część | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze smarem |
MXG 25-1231MGPRZEGUB NAPĘDOWY
PRZEGUB FIAT ZEW. PALIO 1,6 16V /1,7TD
Materiał osłony | Guma |
Wymiar gwintu | M22 x 1,5 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 22 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 52 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 22 |
średnica zewnętrzna [mm] | 83 |
MET 15-1231PRZEGUB NAPĘDOWY
Wymiar gwintu | M22x1.5 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 22 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 22 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 52 |
średnica zewnętrzna [mm] | 83 |
Materiał osłony | Guma |
NTY NPZ-FT-021PRZEGUB ZEWNĘTRZNY
FIAT PALIO/SIENA 1.7TD 96-, PALIO WEEKEND 1.6,1.7TD,1.9D 96-
Strona zabudowy | Od strony koła |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 22 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 22 |
średnica zewnętrzna [mm] | 81 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 52 |
Numer seryjny | NPZ-FT-021 |
SKF VKJA3152PRZEGUB NAPĘDOWY
Wymiar gwintu | M22x1,5 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 22 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 22 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 52 |
średnica zewnętrzna [mm] | 81 |
Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
obrobiony mechanicznie | z rowkiem w elemencie wewnętrznym (na zewnątrz) |