PIE 7.21903.70.0ZAWÓR CIŚNIENIA WYD. VW 1,9TDI
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Napięcie [V] | 12 |
MXG 58-0070ZAWÓR CIŚNIENIA
ZAWÓR VW CIŚNIENIA WYD. TURBINY (KONWERTER) 1,
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
BOG A6112100ELEKTROZAWOR
Ciężar [kg] | 0,21 |
Liczba zestyków | 2 |
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Długość [mm] | 65 |
Szerokość [mm] | 90 |
Wysokość [mm] | 45 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Materiał | PA 66 GF 30 |
CAS CPC73014GSKONWERTER CISNIENIA TURBO OE
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
Producent | AUDI |
Producent | FORD |
Producent | SEAT |
Producent | SKODA |
Producent | VW |
NTY EGR-AU-032NTY ZAWÓR TURBINY EGR
AUDI A2 1.2TDI,1.4TDI 2000-,A4 1.9TDI 1995-,FORD GLAXY 1.9TDI 1995-,SEAT ALHAMBRA 1.9TDI 1996-,SKODA OCTAVIA 1.9TDI 1996-,VW GOLF IV 1.9TDI 1997-,PASSAT B5 1.9TDI 1995-2005
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Numer seryjny | EGR-AU-032 |
TOP 108605ZAWÓR CIŚNIENIA EGR
APG
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Liczba zestyków | 2 |
Liczba połączeń | 3 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |