MAP 83840KONWERTER CISNIENIA, STEROWANIE SPALINAMI
AUDI A3 (8L1), A4 B5 (8D2), SEAT ALHAMBRA (7V8, 7V9), LEON (1M1), SKODA OCTAVIA I COMBI (1U5), OCTAVIA I (1U2), SUPERB I (3U4), VW BORA I (1J2), LT 28-46 II PRITSCHE/FAHRGESTELL (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM), NEW BEETLE (9C1, 1C1), PASSAT B5.5 VARIANT (3B6),
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
BOG A6112103ELEKTROZAWOR
Ciężar [kg] | 0,21 |
Liczba zestyków | 2 |
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Długość [mm] | 90 |
Szerokość [mm] | 70 |
Wysokość [mm] | 40 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Materiał | PA 66 GF 30 |
SKV 14SKV911ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY
AUDI SEAT SKODA VW / 1J0906627A
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciężar [kg] | 0,27 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
SKV 14SKV912ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY
AUDI SEAT SKODA VW / 1J0906627B
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciężar [kg] | 0,28 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
MM 571822112081ZAWÓR CIŚNIENIA WYD. VW
MXG 1J0906627B/MGZAWÓR CIŚNIENIA
ZAWÓR VW CIŚNIENIA WYD. TURBINY (KONWERTER) 1,9TDI
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Napięcie [V] | 12 |
MXG 58-0230ZAWÓR CIŚNIENIA
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Napięcie [V] | 12 |
Techniczny numer informacyjny | SI 0096 |
MC 93178ZAWOR POWIETRZA
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba zestyków | 2 |
NTY EGR-AU-020ZAWÓR TURBINY EGR
AUDI A3 1.9TDI 1996-,SEAT ALHAMBRA 1.9TDI 2000-,SKODA OCTAVIA 1.9TDI 1996-,SUPERB 1.9TDI 2001-,VW GOLF IV 1.9TDI 1997-
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez chłodnicy AGR |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Liczba zestyków | 2 |
Numer seryjny | EGR-AU-020 |
NTY EGR-AU-021ZAWÓR TURBINY EGR
AUDI A3 1.9TDI 2000-,SEAT TOLEDO 1.9TDI 2004-,2.0TDI 2005-,SKODA OCTAVIA 1.9TDI 2002-,SUPERB 2.0TDI 2008-,VW PASSAT 1.9TDI,2.0TDI 2005-
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez chłodnicy AGR |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Liczba zestyków | 2 |
Numer seryjny | EGR-AU-021 |
PIE 7.00868.02.0ZAWÓR CIŚNIENIA WYD. VW 1,9TDI
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Napięcie [V] | 12 |
PIE 7.02184.01.0ZAWÓR CIŚNIENIA WYD. VW 1,9TDI
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Napięcie [V] | 12 |
TOP 108817ZAWÓR CIŚNIENIA EGR
APG
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Liczba zestyków | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Liczba połączeń | 3 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
TOP 108818ZAWÓR CIŚNIENIA TURBOSPRĘŻARKI
APG
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Liczba zestyków | 2 |
Liczba połączeń | 3 |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
TRI 881329103ZAWÓR CIŚNIENIA WYD. VW 1,9TDI
ZAWÓR CIŚNIENIA WYD. VW 1,9TDI
Liczba zestyków | 2 |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
TRI 881329104ZAWÓR CIŚNIENIA WYD. VW 1,9TDI
ZAWÓR CIŚNIENIA WYD. VW 1,9TDI
Liczba zestyków | 2 |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |