COR 19018113PRZEWOD HAM ELAST
E21,E12,E24,E23, VOLVO 240-265 +
COR 19018509PRZEWOD HAM ELAST
W203/ -
Strona zabudowy | z przodu |
Strona zabudowy | z tyłu |
Długość [mm] | 282 |
COR 19026625PRZEWÓD HAMULCOWY
-91
TOP 400215PRZEWÓD HAM.ELAST. DB T. W126
PRZEWÓD HAM.ELAST. DB T. W126 500-560 80- 305M
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Gwint zewn. [mm] | M 10 x 1,0 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M 10 x 1,0 |
Długość [mm] | 280 |
Materiał | Guma z wkładem tekstylnym |
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
Przestrzegać ilości napełnienia systemu |
COR 80000094PODUSZKA BELKI TYL
FAG 829054710PODUSZKA SILNIKA
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
GSP 510704PODUSZKA BELKI
LEM 11590 01PODUSZKA BELKI
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Strona zabudowy | z tyłu |
MAP 33321LOZYSKOWANIE, KORPUS OSI TYLNA OS PO OBYDWU STRONACH GÓRA
CITROËN XSARA Break (N2), XSARA Coupe (N0), XSARA Kasten/Kombi, XSARA (N1), ZX Break (N2), ZX (N2), PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5), 306 Cabriolet (7D, N3, N5), 306 Schrägheck (7A, 7C, N3, N5), 306 (7B, N3, N5)
Strona zabudowy | tylna oś po obydwu stronach |
Strona zabudowy | góra |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
wymagana liczba | 2 |
MXG 72-3447PODUSZKA BELKI
ZASTOSOWANIE NALEŻY POTWIEDZIĆ NUMEREM VIN. W PODANYCH MODELACH MOGŁY WYSTĘPOWAĆ RÓŻNE RODZAJE CZĘŚCI.
Materiał | Guma / metal |
Strona zabudowy | Oś tylna góra |
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
MC 02694PODUSZKA TYLNEJ BELKI CITROEN/RENAULT
Strona zabudowy | Oś tylna |
Ciężar [kg] | 0,41 |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Masa [g] | 410 |
MEY 11-140510001PODUSZKA BELKI
ZASTOSOWANIE CZĘŚCI NALEŻY POTWIERDZIĆ NUMEREM VIN ! W WYMIENIONYCH MODELACH MOGŁY WYSTĘPOWAĆ RÓŻNE RODZAJE CZĘŚCI !
Strona zabudowy | z tyłu |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
wymagana liczba | 2 |
zalecana wymiana parami |