NIS 89341SPRĘŻARKA KLIMATYZACJI
..
Ø koła pasowego [mm] | 110 |
Pojemność skokowa sprężarki [ccm] | 170 |
ID sprężarki | CSV717 |
Olej do sprężarki | PAG 46 |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Informacja uzupełniająca | z olejem do sprężarki PAG |
Dolot - Ø [mm] | 28,4 |
Ø wylotu [mm] | 15,3 |
Liczba rowków | 4 |
Liczba zestyków | 1 |
Ilość oleju [ml] | 150 |
Rodzaj wtyczki | męski |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Napięcie [V] | 12 |
Informacja uzupełniająca | ze sprzęgłem elektromagnetycznym |
Informacja uzupełniająca | bez diody |
DEN DCP05046SPRĘŻARKA KLIMATYZACJI
..
napełniony | |
Napięcie [V] | 12 |
Informacja uzupełniająca | ze sprzęgłem elektromagnetycznym |
Ilość oleju [ml] | 110 |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 120 |
Dolot - Ø [mm] | 18 |
Ø wylotu [mm] | 15,4 |
ID sprężarki | 10S17C |
Ograniczenia producenta | BMW |
Ograniczenia producenta | DENSO |
dla numeru OE | 64 52 6 909 628 |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Olej do sprężarki | ND-8 |
Sposób montażu | przykręcany |
Jakość | OE |
Długość [mm] | 235 |
Wysokość [mm] | 138 |
Liczba żeber | 6 |
Masa [g] | 6700 |
Ciężar brutto [g] | 7510 |
NIS 89080SPRĘŻARKA KLIMATYZACJI
..
Ø koła pasowego [mm] | 110 |
Pojemność skokowa sprężarki [ccm] | 200 |
ID sprężarki | 7SBU16C |
Olej do sprężarki | PAG 46 |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Informacja uzupełniająca | z olejem do sprężarki PAG |
Dolot - Ø [mm] | 28 |
Ø wylotu [mm] | 15 |
Liczba rowków | 4 |
Liczba zestyków | 2 |
Ilość oleju [ml] | 200 |
Rodzaj wtyczki | żeński |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Napięcie [V] | 12 |
Informacja uzupełniająca | ze sprzęgłem elektromagnetycznym |
Informacja uzupełniająca | bez diody |
NIS 89081SPRĘŻARKA KLIMATYZACJI
..
Ø koła pasowego [mm] | 120 |
Pojemność skokowa sprężarki [ccm] | 188 |
ID sprężarki | 10S17C |
Olej do sprężarki | PAG 46 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Informacja uzupełniająca | bez oleju do sprężarki PAG |
Dolot - Ø [mm] | 18,3 |
Ø wylotu [mm] | 15,5 |
Liczba rowków | 5 |
Liczba zestyków | 1 |
Ilość oleju [ml] | 160 |
Rodzaj wtyczki | męski |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Napięcie [V] | 12 |
Informacja uzupełniająca | ze sprzęgłem elektromagnetycznym |
Informacja uzupełniająca | bez diody |
NRF 32465KOMPRESOR KLIMATYZACJI
KOMPRESOR BMW KLIMATYZACJI E46 320-330 7SBU16C
Ograniczenia producenta | DENSO-EQUIVALENT |
Ograniczenia producenta | CALSONIC-EQUIVALENT |
Informacja uzupełniająca | z olejem do sprężarki PAG |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
ID sprężarki | 7SBU16C |
Napięcie [V] | 12 |
Olej do sprężarki | PAG 46 |
Liczba rowków | 4 |
Ø koła pasowego [mm] | 110 |
Ilość oleju [ml] | 160 |
Dolot - Ø [mm] | 28,4 |
Ø wylotu [mm] | 15,3 |
Jakość | OE-EQUIVALENT |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
NRF 32465GKOMPRESOR KLIMATYZACJI
NRF 32470KOMPRESOR KLIMATYZACJI
Ograniczenia producenta | DENSO-EQUIVALENT |
Informacja uzupełniająca | z olejem do sprężarki PAG |
ID sprężarki | 10S17C |
Napięcie [V] | 12 |
Olej do sprężarki | PAG 46 |
Liczba rowków | 5 |
Ø koła pasowego [mm] | 120 |
Dolot - Ø [mm] | 18 |
Ø wylotu [mm] | 15,3 |
Jakość | OE-EQUIVALENT |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
NRF 32470GKOMPRESOR KLIMATYZACJI
KRA 0262502SPRZ©GO KOMPRESORA KLIMAT.
MAH ACP1164000SKOMPRESOR KLIMATYZACJI
ID sprężarki | CSV717 |
Olej do sprężarki | PAG 46 |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Liczba żeber | 4 |
Ø koła pasowego [mm] | 110 |
Napięcie [V] | 12 |
Technika połączeń | Top/PAD |
Ograniczenia producenta | Calsonic Kansei |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Liczba rowków | 4 |
Szerokość opakowania [cm] | 18,50 |
Wysokość opakowania [cm] | 24,00 |
Długość opakowania [cm] | 27,5 |
Ciężar netto [g] | 6578 |