KMK 9120044PRZEKLADNIA KIEROW
Tryb pracy | mechaniczne |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
Ograniczenia producenta | ZF |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 410 |
Rozmiar gwintu przegub aksjalny | M14x1,5 |
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. | z zazębieniem |
MAP 29705PRZEKLADNIA KIEROWNICZA
SEAT AROSA (6H1), VW LUPO I (6X1, 6E1), POLO III CLASSIC (6V2), POLO III (6N1), POLO Van Kasten/Schrägheck (6N1), POLO Variant (6V5), POLO (6N2)
Nowa część | |
Tryb pracy | mechaniczne |
Ograniczenia producenta | ZF |
Długość [mm] | 1169 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 410 |
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. | z zazębieniem |
Liczba zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 18 |
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm] | 142 |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
MXG 72-1163PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA
PRZEKŁADNIA VW KIER. POLO III 94-99 -PS
Tryb pracy | mechaniczne |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez wspomagania układu kierowniczego |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
NTY SPK-VW-009PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA
VW POLO -01
Tryb pracy | mechaniczne |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
Informacja uzupełniająca | bez przegubów kulowych |
Numer seryjny | SPK-VW-009 |
TRW JRM190PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
Tryb pracy | mechaniczne |
Długość całkowita [mm] | 1169 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 410 |
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm] | 142 |
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. | z zazębieniem |
Liczba zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 18 |
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm] | 17,5 |
Ograniczenia producenta | ZF |
Długość przegub osiowy [mm] | 198 |
Rozmiar gwintu przegub aksjalny | M14x1,5 |
Przestrzegać danych technicznych |