JPP PA-701AFKLOCKI HAM. SUBARU P. LEONE
KLOCKI HAM. SUBARU P. LEONE 1,6/1,8 80-84 4WD
Strona zabudowy | Oś przednia |
Typ układu hamulcowego | Hamulce tarczowe |
Długość [mm] | 109 |
Długość 1 [mm] | 107 |
Wysokość [mm] | 47 |
Wysokość 1 [mm] | 49 |
Grubość [mm] | 14 |
Numer WVA | 20767 |
JPP PP-212AFKLOCKI HAM. TOYOTA T. LEXUS
KLOCKI HAM. TOYOTA T. LEXUS GS300/LS400 92-
Szerokość [mm] | 122,2 |
Wysokość [mm] | 40,9 |
Grubość [mm] | 15,5 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | z akustycznym czujnikiem zużycia |
Liczba wskazań zużycia [na oś] | 2 |
Numer WVA | 21491 |
system hamulcowy | Sumitomo |
Długość opakowania [cm] | 12,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 8,1 |
Wysokość opakowania [cm] | 8 |
Ciężar [kg] | 0,9 |
JPP PP-265AFKLOCKI HAM. TOYOTA T. LEXUS LS 89-94
KLOCKI HAM. TOYOTA T. LEXUS LS400 89-94
Strona zabudowy | Oś tylna |
Typ układu hamulcowego | Hamulce tarczowe |
Długość [mm] | 117 |
Wysokość [mm] | 40,2 |
Grubość [mm] | 15 |
Oznaczenie kontrolne | ECE R90 APPROVED |
Numer WVA | 21790 |
ASH 55-06-616SZCZĘKI HAMULCOWE
Strona zabudowy | Oś tylna |
Średnica [mm] | 170 |
Szerokość [mm] | 28 |
ATE 03.0137-0494.2SZCZĘKI HAMULCOWE
BLP ADD64129SZCZEKI HAMULCA DAIHATSU
Szerokość [mm] | 28 |
średnica zewnętrzna [mm] | 165 |
Oznaczenie kontrolne | ECE R90 Approved |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Ciężar [kg] | 0,65 |
BOG A6112109ELEKTROZAWOR
Ciężar [kg] | 0,21 |
Liczba zestyków | 2 |
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Długość [mm] | 130 |
Szerokość [mm] | 85 |
Wysokość [mm] | 50 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Materiał | PA 66 GF 30 |
JPP GF-616AFSZCZĘKI HAM. DAIHATSU TREVIS 1,0 06-
SZCZĘKI HAM. DAIHATSU TREVIS 1,0 06- 170X28
Strona zabudowy | Oś tylna |
Średnica [mm] | 170 |
Szerokość [mm] | 28 |
MXG 059906627C/MGZAWÓR CIŚNIENIA
ZASTOSOWANIE NALEŻY POTWIEDZIĆ NUMEREM VIN. W PODANYCH MODELACH MOGŁY WYSTĘPOWAĆ RÓŻNE RODZAJE CZĘŚCI.
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Napięcie [V] | 12 |
Regulator | z regulatorem ciśnienia |
PIE 7.22903.16.0ZAWÓR CIŚNIENIA WYD. VW 2,5TDI
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Napięcie [V] | 12 |