VIKA 99061559101ELEKTROZAWOR
CAS CPC73001GSKONWERTER CISNIENIA TURBO OE
Napięcie [V] | 12 |
Ograniczenia producenta | BITRON |
Tryb pracy | elektryczny |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
Producent | AUDI |
Producent | SEAT |
Producent | SKODA |
Producent | VW |
CAS CPC73002GSKONWERTER CISNIENIA TURBO OE
Napięcie [V] | 12 |
Ograniczenia producenta | BITRON |
Tryb pracy | elektryczny |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
Producent | AUDI |
Producent | SEAT |
Producent | SKODA |
Producent | VW |
SKV 14SKV911ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY
AUDI SEAT SKODA VW / 1J0906627A
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciężar [kg] | 0,27 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
SKV 14SKV912ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY
AUDI SEAT SKODA VW / 1J0906627B
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciężar [kg] | 0,28 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
MAP 83840KONWERTER CISNIENIA, STEROWANIE SPALINAMI
AUDI A3 (8L1), A4 B5 (8D2), SEAT ALHAMBRA (7V8, 7V9), LEON (1M1), SKODA OCTAVIA I COMBI (1U5), OCTAVIA I (1U2), SUPERB I (3U4), VW BORA I (1J2), LT 28-46 II PRITSCHE/FAHRGESTELL (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM), NEW BEETLE (9C1, 1C1), PASSAT B5.5 VARIANT (3B6),
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
MEAT 9087ELEKTROZAWOR
NTY EGR-AU-020ZAWÓR TURBINY EGR
AUDI A3 1.9TDI 1996-,SEAT ALHAMBRA 1.9TDI 2000-,SKODA OCTAVIA 1.9TDI 1996-,SUPERB 1.9TDI 2001-,VW GOLF IV 1.9TDI 1997-
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez chłodnicy AGR |
Liczba zestyków | 2 |
Numer seryjny | EGR-AU-020 |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
NTY EGR-AU-021ZAWÓR TURBINY EGR
AUDI A3 1.9TDI 2000-,SEAT TOLEDO 1.9TDI 2004-,2.0TDI 2005-,SKODA OCTAVIA 1.9TDI 2002-,SUPERB 2.0TDI 2008-,VW PASSAT 1.9TDI,2.0TDI 2005-
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez chłodnicy AGR |
Liczba zestyków | 2 |
Numer seryjny | EGR-AU-021 |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |