BOG A1621116PRZEWOD PALIWA
Ciężar [kg] | 0,04 |
maks. długość [mm] | 480 |
Materiał | AEM (kauczuk etylenowo-akrylowy) |
Materiał obudowy | PA 66 GF 30 |
BOG A1621132PRZEWOD PALIWA
Ciężar [kg] | 0,069 |
Materiał | AEM (kauczuk etylenowo-akrylowy) |
Materiał obudowy | PA 66 GF 30 |
GAT MFL1242PRZEWOD PALIWA POWROTNY
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Kolor | czarny |
Długość przewodu elastycznego [mm] | 445 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 4 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 2,5 |
TOP 119130PRZEWOD PALIWA POWROTNY
Dopływ / odpływ | przewód powrotu |
Długość całkowita [mm] | 330 |
Liczba połączeń | 4 |
Strona zabudowy | dysza wtryskowa |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Układ wtryskowy | Wtrysk bezpośredni Common-Rail |
Zasilanie paliwem | dla pojazdów z systemem przelewu paliwa |
DRM2115PRZEWOD PRZELEWOWY/POWROTNY
system tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
Informacja uzupełniająca | z króćcem przyłączeniowym |
SKV 54SKV361PRZEWOD PALIWA POWROTNY
>5
Układ wtryskowy | Wtrysk bezpośredni Common-Rail |
Informacja uzupełniająca | przystosowany do biodiesla |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,05 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
MXG 15-0073PRZEWÓD PRZELEWOWY
system tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
Rok modelowy od | 2009 |