CAS CPC72005GSKONWERTER CISNIENIA TURBO OE
Napięcie [V] | 12 |
Ograniczenia producenta | PIERBURG |
Tryb pracy | elektryczny |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
Producent | FORD |
BOG F6112100ELEKTROZAWOR
Liczba zestyków | 2 |
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Długość [mm] | 73 |
Szerokość [mm] | 90 |
Wysokość [mm] | 40 |
Kształt obudowy wtyczki | kwadratowy |
Ciężar [kg] | 0,19 |
Materiał | PA 66 GF 30 |
FAE 56019ELEKTROZAWOR
MXG 58-0113PRZETWORNIK CIŚNIENIA
ZASTOSOWANIE NALEŻY POTWIEDZIĆ NUMEREM VIN. W PODANYCH MODELACH MOGŁY WYSTĘPOWAĆ RÓŻNE RODZAJE CZĘŚCI.
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Napięcie [V] | 12 |
NTY EGR-FR-011ZAWÓR TURBINY EGR
FORD C-MAX 2.0TDCI 2007-,FOCUS II 2.0TDCI 2004-,GALAXY 2.0TDCI 2004-,S-MAX 2.0TDCI 2006-,VOLVO S40 2.0D 2004-,V50 2.0D 2004-
Numer seryjny | EGR-FR-011 |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
TOP 639907ZAWOR TURBO
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Liczba zestyków | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |