TRW JRP106PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA
Tryb pracy | hydrauliczny |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
Długość całkowita [mm] | 1293 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 520 |
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm] | 49 |
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. | z zazębieniem |
Liczba zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 54 |
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm] | 17,5 |
Ograniczenia producenta | TRW |
Przestrzegać danych technicznych |
MAP 29009PRZEKLADNIA KIEROWNICZA
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932_), 156 (932_)
Tryb pracy | hydrauliczny |
Długość [mm] | 1293 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 520 |
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm] | 49 |
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. | z zazębieniem |
Liczba zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 54 |
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm] | 17,5 |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
SKF VKDY322003DRAZEK KIEROW L/P
sparowany numer artykułu | VKDY 322003 |
Długość [mm] | 219 |
Wymiar gwintu | M16 x 1,5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Ze smarem syntetycznym |
Rozmiar gwintu 1 | M14 x 1,5 |