VIKA K61579101REPERATURKA ZACISKU HAM PRZOD/TYL
ATE 11.0101-5407.2PROWADNICA ZACISKU HAM
system hamulcowy | ATE |
ATE 11.0101-5409.2PROWADNICA ZACISKU HAM
system hamulcowy | ATE |
AF D7003ZESTAW NAPR.PR.ZAC. P FORD/FIA
MAZDA/OPEL/DAEWOO/BMW /ATE/
FAST FT32467PROWADNICA ZACISKU HAM
MAP 146000GUIDE SLEEVE KIT, BRAKE CALIPERSUPPLEMENTARY ARTICLE/SUPPLEMENTARY INFO: WITH A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkowym sworzniem prowadzącym |
VIKA 66981701301REPERATURKA ZACISKU HAM PRZOD
VIKA 66981701501REPERATURKA ZACISKU HAM PRZOD
VIKA 66981702001REPERATURKA ZACISKU HAM PRZOD
VIKA 66981702401REPERATURKA ZACISKU HAM TYL
VIKA 66981702501REPERATURKA ZACISKU HAM TYL
VIKA 66981702601REPERATURKA ZACISKU HAM PRZOD
VIKA 66981702901REPERATURKA ZACISKU HAM PRZOD
VIKA 66981703101REPERATURKA ZACISKU HAM PRZOD
VIKA K61578401REPERATURKA ZACISKU HAM PRZOD/TYL
VIKA K61578601REPERATURKA ZACISKU HAM PRZOD/TYL
ZIM 20961.172.1KLOCKI HAM
system hamulcowy | LUCAS-GIRLING |
Szerokość [mm] | 87 |
Wysokość [mm] | 53 |
Grubość [mm] | 17 |
Informacja uzupełniająca | ze śrubami |
Numer WVA | 20961 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Fotografia odpowiada zakresowi dostawy |
Oznaczenie kontrolne | ECE R90 APPROVED |
ZIM 23554.170.1KLOCKI HAM
system hamulcowy | LUCAS-GIRLING |
Szerokość [mm] | 87 |
Wysokość [mm] | 53 |
Grubość [mm] | 17 |
Informacja uzupełniająca | ze śrubami |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | przygotowany do wskaźnika zużycia |
Numer WVA | 23554 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Fotografia odpowiada zakresowi dostawy |
Oznaczenie kontrolne | ECE R90 APPROVED |
ZIM 23554.170.3KLOCKI HAM
system hamulcowy | LUCAS-GIRLING |
Szerokość [mm] | 87 |
Wysokość [mm] | 53 |
Grubość [mm] | 17 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | przygotowany do wskaźnika zużycia |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Fotografia odpowiada zakresowi dostawy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z blachą ślizgową |
Informacja uzupełniająca | ze śrubami |
Oznaczenie kontrolne | ECE R90 APPROVED |