NTY KLT-ME-029PIASTA KOŁA TYŁ
MERCEDES A-KLASA 4WD 11-, B-KLASA 4WD 11-, CLA 4WD 13-, GLA 4WD 13-
Strona zabudowy | Oś tylna |
Szerokość [mm] | 40,8 |
średnica zewnętrzna [mm] | 84 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 44,8 |
Numer seryjny | KLT-ME-029 |
DKM W413968LOZYSKO KOLA PIASTA TYL L/P
Średnica kołnierza [mm] | 143 |
Szerokość [mm] | 90 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
Felga, liczba otworów | 5 |
SKV 29SKV315PIASTA KOŁA
Strona zabudowy | Oś tylna |
średnica zewnętrzna [mm] | 143 |
Gwarancja | 4 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 3,4 |
Liczba otworów | 5 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
FE 48694ŚRUBA ŁOŻYSKA KOŁA
Wymiar gwintu zewnętrznego | M12 x 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 33 |
Jakość/Klasa | 10.9 |
Kształt łba śruby / nakrętki | zewnętrzny Torx |
Długość śruby pod główką [mm] | 39 |
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Ciężar [kg] | 0,055 |
MXG 33-1293ŁOŻYSKO KOŁA
Strona zabudowy | Oś tylna |
Felga, liczba otworów | 5 |
średnica zewnętrzna [mm] | 143 |
MEY 0147520008ŁOŻYSKO KOŁA
ZASTOSOWANIE CZĘŚCI NALEŻY POTWIERDZIĆ NUMEREM VIN ! W WYMIENIONYCH MODELACH MOGŁY WYSTĘPOWAĆ RÓŻNE RODZAJE CZĘŚCI !
Strona zabudowy | Oś tylna |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem montażowym/ mocującym |
Informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
Informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
średnica zewnętrzna [mm] | 143 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |
Liczba otworów | 5 |
Liczba zębów, pierścień ABS | 96 |
Liczba zębów | 27 |
Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
NTY KLT-ME-024PIASTA KOŁA TYŁ
MERCEDES A-KLASA 11-, B-KLASA 11-, CLA 13-, GLA 13
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Informacja uzupełniająca | Łożysko zintegrowane w piaście koła |
średnica zewnętrzna [mm] | 143 |
Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
Numer seryjny | KLT-ME-024 |
SKF VKBA7031LOZYSKO KOLA PIASTA TYL L/P
Średnica kołnierza [mm] | 143 |
Felga, liczba otworów | 5 |