Zakupione w sklepie wapex.pl towary wysyłamy w ciągu 24h od zamówienia zgodnie z wybraną przez Państwa opcją transportu.
Prosimy o sprawdzanie towaru (zgodności, czy nie jest uszkodzony) przy kurierze. Jeżeli towar jest uszkodzony, proszę razem z kurierem sporządzić protokół reklamacji. Tylko z tym protokołem możemy ubiegać się o wypłatę odszkodowania od przewoźnika, a tym samy zwrócić Państwu pieniądze za uszkodzony w transporcie towar.
Poza częściami elektycznymi każdy zakupiony towar w sklepie wapex.pl mogą Państwo zwrócić. W takim przypadku w ciągu 14dni od daty otrzymania przesyłki należy powiadomić obsługę sklepu o zwrocie, a następnie w ciągu 14dni odesłać towar na adres firmy. Zwrot pieniędzy następuje tylko i wyłącznie na konto bankowa Kupującego. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!
W przypadku konieczności reklamacji części prosimy o kontakt przed odesłaniem towaru. Konieczne jest wypełnienie odpowiedniego protokołu, który otrzymają Państwo od obsługi sklepu.
_________________________________________________________________________________________________________
Sprzedający:
PHU WAPEX Paweł Wawrzyniak
Obornicka 51
64-500 Szamotuły
Działalność gospodarcza zarejestrowana w Urzędzie Miasta i Gminy Szamotuły.
Data rozpoczęcia działalności: 12.02.2007r.
NIP: 787-201-57-14
Posługując się nr NIP firmy można odnaleźć wpis do rejestru działalności gospodarczej w CEIDG.
REGON: 300495802
Dane kontaktowe:
e-mail: wapex@wapex.pl
______________________________________________________________________________________
Opis procedury reklamacyjnej:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem wapex@wapex.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, nr dokumentu zakupu przedmiotu.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14-30 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: wapex@wapex.. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres:
WAPEX AUTO-CZĘŚCI
Kępa 7A
64-500 Szamotuły.
Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
Brak odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
- zakupu części elektrycznych i elektronicznych takich jak: wszelkiego rodzaju czujniki, cewki zapłonowe, przewody zapłonowe, alternatory, rozruszniki, akumulatory itp.
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.