DRM01830ZAWÓR REGULACJI CIŚNIENIA TURBOSPRĘŻ
/SILNIKI 2.0TDI-CBAA/CBAB/CBDA/CBDB/CFFA/CFFB/CFFD/CFFE/CFGB/CFHA/CFHC/CFHF/CFHE/AUDI A3/TT/SEAT ALTEA/ALTEA XL/LEON/TOLEDO/SKODA OCTAVIA II/SUPERB II/YETI/VW GOLF PLUS/GOLF VI/JETTA III/JETTA IV/PASSAT/SCIROCCO/TIGUA
Tryb pracy | sterowany elektrycznie |
Liczba zestyków | 3 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
FE 08897ZAWÓR ROZPRĘŻNY
FE 101341ZAWÓR ODPOWIETRZAJĄCY
Ciężar [kg] | 0,358 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem montażowym/ mocującym |
dla numeru OE | 11 61 7 501 566 S2 |
uwzględnić informację serwisową |
FE 103670ZAWÓR ROZPRĘŻNY
Grubość [mm] | 36 |
Wymiar gwintu wewnętrznego | M8 x 1,25 |
Liczba połączeń | 4 |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Ciężar [kg] | 0,167 |
FE 104792ZAWÓR ROZPRĘŻNY
FE 104914ZAWÓR ROZPRĘŻNY
Ciężar [kg] | 0,13 |
dla numeru OE | 77 01 047 852 SK |
FE 104915ZAWÓR ROZPRĘŻNY
FE 106275ZAWÓR REGULACJI TURBINY
Liczba połączeń | 2 |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Ciężar [kg] | 0,070 |
FE 107664ZAWÓR ROZPRĘŻNY
FE 107667ZAWÓR ROZPRĘŻNY
FE 36256ZAWÓR ROZPRĘŻNY
FE 39307ZAWÓR REGULACJI TURBINY
MXG 18-1290ZAWÓR POWIETRZA WTÓRNEGO
ZASTOSOWANIE NALEŻY POTWIEDZIĆ NUMEREM VIN. W PODANYCH MODELACH MOGŁY WYSTĘPOWAĆ RÓŻNE RODZAJE CZĘŚCI.
Rodzaj zaworu | zawór przełączający |
Tryb pracy | elektryczny |
NIS 999288ZAWOR ROZPREZNY
Średnica wlotu 1 [mm] | 10,5 |
Średnica wlotu 2 [mm] | 14,6 |
Materiał | Aluminium |
Średnica wylotu 1 [mm] | 11,8 |
Średnica wylotu 2 [mm] | 17,7 |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Czynnik chłodniczy | R 1234yf |
NIS 999297ZAWOR ROZPREZNY
Średnica wlotu 1 [mm] | 10,5 |
Średnica wlotu 2 [mm] | 14,6 |
Materiał | Aluminium |
Średnica wylotu 1 [mm] | 11,8 |
Średnica wylotu 2 [mm] | 17,7 |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Czynnik chłodniczy | R 1234yf |
NTY CTM-AU-011ZAWÓR STERUJĄCY PŁYNEM CHŁODZĄCYM
AUDI A6 C6 2004-2011
Tryb pracy | elektryczny |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Numer seryjny | CTM-AU-011 |
NTY CTM-AU-012ZAWÓR STERUJĄCY PŁYNEM CHŁODZĄCYM
AUDI A1 1.8TSI,2.0TSI 2014-,A3 1.8TSI,2.0TSI 2012-,VW GOLF VII 2.0GTI 2013-,PASSAT 1.8TSI,2.0TSI 2015-,SIROCCO 2.0TSI 2013-,TOURAN 1.8TSI 2015-
Tryb pracy | elektryczny |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Liczba połączeń | 2 |
Numer seryjny | CTM-AU-012 |
NTY CTM-BM-020ZAWÓR STERUJĄCY PŁYNEM CHŁODZĄCYM
BMW 5 E39 1998-,X5 E53 2000-
Tryb pracy | elektroniczny |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Liczba połączeń | 3 |
Numer seryjny | CTM-BM-020 |
NTY CTM-BM-021ZAWÓR STERUJĄCY PŁYNEM CHŁODZĄCYM
BMW 5 F10 2009-
NTY CTM-BM-024ZAWÓR STERUJĄCY PŁYNEM CHŁODZĄCYM
BMW X3 E83 2003-,X5 E53 2000-,X5 E70 2006-,X6 E71/E72 2008-,X6 F18/F86 2014-
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z ogrzewaniem postojowym |
Numer seryjny | CTM-BM-024 |
NTY CTM-BM-026ZAWÓR STERUJĄCY PŁYNEM CHŁODZĄCYM
BMW 5 E60/E61 2003-
Tryb pracy | elektryczny |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Wyposażenie pojazdu | do pojazdów z klimatyzacją automatyczną |
Liczba połączeń | 3 |
Numer seryjny | CTM-BM-026 |